Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Online winkelen kaan raar zijn.

Gestart door Ronny55, dinsdag 3 november 2015, 09:26:10

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Was al een tijdje aan het rondzien voor een degelijke "foodprosessor" dus vandaag even op Lazada gesurft. je komt daar rare dingen tegen . 4 identieke apperaten 4 verschillende prijzen....Doen ze dat om U het volledig gamma te doen bekijken om alzo de goedkoopste te vinden  :confused2: :weetikniet:



In ieder geval weinig vertrouwen wekkende verkoopspraktijken....BTW er waren meerdere identieke item met verschillende prijzen  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Luke

Lazada zelfs verkoopt niks. Ze zijn een "web-uitstalraam" voor andere verkopers/firma's.
Zo moet je ook letten op de waarborg die weleens "NO WARRENTY" leest. Waarschijnlijk parallel import of andere louche handelspraktijken....

Amice

Volgens mij kun je bij ieder artikel klikken om de specificaties te zien. Wellicht dat er onderling verschil zit tussen de apparaten en zo niet kun je de goedkoopste kiezen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: Luke op dinsdag  3 november 2015, 09:55:16
Lazada zelfs verkoopt niks. Ze zijn een "web-uitstalraam" voor andere verkopers/firma's.
Zo moet je ook letten op de waarborg die weleens "NO WARRENTY" leest. Waarschijnlijk parallel import of andere louche handelspraktijken....

Aha, dat zou de verklaring kunnen zijn of wel zijn  :jajaja: . Dat wist ik niet.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ifugao

Citaat van: Ronny55 op dinsdag  3 november 2015, 10:02:07

Aha, dat zou de verklaring kunnen zijn of wel zijn  :jajaja: . Dat wist ik niet.


Klopt Ronny, Lazada is net als Ebay gewoon een doorgeef-luik.

josv

Ze leveren wel snel ! Zaterdag besteld en nu in huis  :thumb: Ok, ze konden het niet vinden dus via txt binnen geloodst. Maar het is er wel  :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Adik

Lazada is onlangs door een make up leverancier (de exclusive verkoper in de filippijnen ervan) aangeklaagd voor het verkopen van nep producten. Oplettendheid geboden.

Ifugao

Citaat van: Adik op dinsdag  3 november 2015, 13:21:32
Lazada is onlangs door een make up leverancier (de exclusive verkoper in de filippijnen ervan) aangeklaagd voor het verkopen van nep producten. Oplettendheid geboden.

Ik vraag me af of je Lazada daarmee kan vervolgen. Het zijn de verkopers die VIA LAZADA hun nep producten verkopen, niet Lazada zelf.

JohanT

Lazada is mijn favoriete on-line shop.

Het gemak van betalen bij ontvangst geeft je zekerheid.
Een tip:je kan bij de product detail pagina zien wie de verkoper is en met een beetje googelen kan je meestal de verkoper zijn website vinden.
wat ik afraad is producten te kopen 'shipped from abroad' indien het spul niet werkt is het een gedoe om of je geld terug krijgen.
Ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk de lokale handel te sponsoren, maar veelvuldig 'out of stock' verplicht mij ertoe om Lazada te gebruiken.

Voor meer professioneel spul (tools/electronica/elektriciteit) kan ik  RS online aanraden
http://ph.rs-online.com/web/
Heb ook goede ervaringen met Home Depot
http://www.mchomedepot.com/shop/


Luc

Citaat van: JohanT op woensdag  3 februari 2016, 16:33:26
Lazada is mijn favoriete on-line shop.

wat ik afraad is producten te kopen 'shipped from abroad' indien het spul niet werkt is het een gedoe om of je geld terug krijgen.

Jammer. Ik heb eens naar de prijzen van de camera's gekeken. Cash zijn die belachelijk goedkoop. Op afbetaling zijn het de normale prijzen. Waarschijnlijk verwachten ze niet dat iemand dat cash gaat betalen.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.