Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Pangasinan na de typhoon

Gestart door Ifugao, zaterdag 24 oktober 2015, 08:50:10

Vorige topic - Volgende topic

jiggy

Citaat van: Ifugao op zondag 25 oktober 2015, 02:15:08
Citaat van: gertve op zaterdag 24 oktober 2015, 20:08:23
Wellicht dat je ook foto's kunt verkopen aan makelaars, hotel eigenaars of uitbaters?

Dat was ik ook aanvankelijk van plan, maar dan word ik een commerciele gebruiker en moet dan aan alle voorwaarden van de CAAP doen.
Uiteraard kun je hier mee "spelen". b.v. je gaat recreatief over resorts vliegen en later verkoop je deze shots voor hun websites.
Ik ben nog niet aangehouden of ondervraagd, wel veel belangstelling.

Zat ook al in die richting te denken  :lachen:

Doch misschien kan ik die wel in mijn bedrijfsonkosten steken , deels dan toch én verantwoord (landschapsarchitect)  :biggrinn: :lachen:

jiggy

Sorry voor het verder off topic gaan Ifugao, maar zoals je merkt ben ik erg geboeid ivm drones.
Zo benieuwt het mij uiteraard ook hoe en met welke app je de filmpjes naderhand bewerkt en van muziek en titels voorziet. Ik heb een Apple waarmee dat moet kunnen, doch... helemaal geen ervaring met die toepassingen...

Ifugao

Citaat van: jiggy op zondag 25 oktober 2015, 02:26:24
Zo benieuwt het mij uiteraard ook hoe en met welke app je de filmpjes naderhand bewerkt en van muziek en titels voorziet.

Ik merk dat er wel belangstelling voor dit onderwerp bestaat. Daarom dan ook een nieuw Topic gestart.

toyoke

HEEL mooie fotos


mja uiteraard krijgen  :belgiesmiley:drones wellicht binnenkort een nr plaat of chip en lucht(verkeers)belasting volgens het gewicht van de drone zoals elektrische fietsen koop maar mensen en na 2 a 3 jaar moeten ze nrplaat halen tax enszz
en dat zal geld in het laadje brengen voor verkeersovertredingen dus moeten wij
maar met onze tijd mee  :crazy:

maar het verwonderd me het meest dat ze nu op de  :smiley-philippines: eens voor zijn op  :vl: want hier
zijn nog niet echt geldende regels MAAR tegen december 2015 zullen ze starten , onderzoeken zijn bezig nu


doe zo verder met de fotos  :thankyoufw5: