Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Siargao Island

Gestart door Herbie, vrijdag 20 september 2013, 15:25:47

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Al iemand van jullie op Siargao Island geweest om te gaan duiken of surfen? Surfen doe ik niet, maar zou wel eens tof zijn om die hoge golven te zien. Volgende week start de 19th International Siargao Surfing Cup Sept 23-29. Ben druk op zoek naar een mooi hotelleke, maar op websides zijn alle foto's mooi, als je dan op youtube kijkt naar films, is het stukken minder. Iemand een suggestie :weetikniet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

Keus genoeg, er zijn bijna 50 resorts en/of lodges op Siargao. waarvan het merendeel aan de oostkust waar de golven zijn. De absolute top op het eiland om te verblijven is het bekende Dedon resort  http://www.dedonisland.com/en/the-resort.html    Heb er zelf geen ervaring mee,  zal wel een fors prijskaartje aan hangen   :negatief:

Herbie

#2
ja inderdaad, dat is niet voor mijn :belgiesmiley: portefeuille besteed, maar ziet er wel heel leuk uit :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Guadalupe

Ik ben er geweest ergens in 2006 en het is een heel mooi eiland als je van de natuur houd.Veel is er niet te doen behalve rond de plek waar de surfwedstrijden gehouden worden.
Wel zijn er prachtige stranden en redelijke onderkomens,de prijzen weet ik niet meer.Ik had een jeep gehuurd met driver en het eiland wat rond gereden.
Maar zoals op de meeste eilanden,veel is er niet te doen dus zal je jezelf moeten vermaken.
Wie lacht niet wie de mens beziet.

Ronny55

Tja we hebben (mijn vrouw) familie wonen ...ben eens daar geweestt...Jaja dooie boel...Maar als je gaat om te duiken ,surfen of rust en natuur...Jaja , prachtig , maar wij zijn daar wel hiet op hotel gegaan . Wat ik aan resorts gezien heb was prima dacht ik...keuze genoeg.
Hou je van de natuur ...Een brommertje huren en het eiland rondrijden....prachtig, maar het is niet echt mijn ding. dus voor mij ...Een saaie boel daar.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

gosternokke

Citaat van: Herbie op vrijdag 20 september 2013, 22:27:18
ja inderdaad, dat is niet voor mijn :belgiesmiley: portefeuille besteed, maar ziet er wel heel leuk uit :thumb:



   Op travelphil staat een hele lijst accomodaties op Siargao

  http://www.travelphil.com/uebernachten/index.html


   Even naar beneden scrollen, op mindanao klikken  en dan op Siragaoisland klikken en er rollen er meer dan 20 uit.

Herbie

Nu daar al twee maal verbleven in Eddie's Beach Resort Siargao. Heel vriendelijke mensen een Duitser is de eigenaar. Voor de surfers een paradijs, voor de duikers wat minder.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ifugao

Beetje voor de hand liggend, lijkt mij? Als het een surfers paradijs is, lijkt me duiken vrijwel onmogelijk. (en vice versa)