Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Miss Universe 2015 is een Filipina

Gestart door ganda, maandag 21 december 2015, 18:10:29

Vorige topic - Volgende topic

ganda

De 26-jarige Filipijnse Pia Alonzo Wurtzbach is zondagavond (lokale tijd) in Las Vegas tot Miss Universe gekozen. De verkiezing verliep erg chaotisch, omdat de presentator eerst de verkeerde kandidate tot winnares had uitgeroepen, zo melden verschillende media.
Presentator Steve Harvey riep in eerste instantie de Colombiaanse Ariadna Gutiérrez-Arévalo uit tot laureate van de missverkiezingen. Zij was haar overwinning al uitgebreid aan het vieren toen de presentator, met de nodige verontschuldigingen, weer op het podium verscheen met de mededeling dat hij zich vergist had. De Colombiaanse kandidate bleek immers slechts de eerste eredame te zijn. Ze moest haar kroontje weer afstaan aan de Filipijnse kandidate. "Ik neem de verantwoordelijk op mij. Het is mijn fout", zo verklaarde de presentator nog.

De Amerikaanse kandidate Olivia Jordan werd zondag nog tot tweede eredame uitgeroepen.

België werd op de missverkiezing vertegenwoordigd door Annelies Törös. Zij kon een plaatsje bij de laatste vijftien bemachtigen, maar viel uiteindelijk buiten de top tien.

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151221_02031236



Herbie

Niet echt mijn keuze, voor een :smiley-philippines: trekt ze op geen bal, fat ass. Is meer :eu: haar naam zegt al genoeg mof land :benweg:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gertve

Dit is een van de mindere foto's die ik van haar gezien heb. Ze is een plaatje hoor!

Dit is trouwens de correcte van de uitslag: https://www.youtube.com/watch?v=Z9aRmmWX5XI#t=55

pieterbreugel

Jeb mag er best wezen, knap ding... mag mij altijd opbellen


Blauwvinger

Niet mijn keuze.
Teveel ,,KAK,, glitter en te mager.

Verwende poppetjes,

:benweg:

Adriaan

Die hele Miss Universe bedoening is, ten dele, een Trump bijlage. Ik weet niet of de Grote Baas zelf de vraag inspireerde waarmee deze barbie doll voor het blok werd gesteld - nl. wat ze wel dacht van de aanwezigheid van Amerikaanse bases op Filippijns grondgebied. Wat moest het arme kind zeggen, geplaatst tegenover een grotendeels Amerikaans publiek? Ik wou dat ze allemaal oplazerden? Zelfs al dacht ze dat (wat onwaarschijnlijk is) dan was ze wel zo slim om dat niet te zeggen. Ze zei dus gehoorzaam dat ze het helemaal O.K. vond.

En nu zijn de desbetreffende anti-Amerikaanse organisaties "upset" en hopen dat ze nog van mening verandert. Maar waarom dan? In principe heeft haar mening niet meer gewicht dan die van de eerste de beste buffetjuffrouw. Je hoeft geen graad te hebben in politiek-sociale wetenschappen voordat je daar, voor het "oog van de wereld" (nou ja), in je blootje mag rondspringen.  Maar ja, het is natuurlijk wel zo dat ze nu, met die titel. ook behoort tot de "opinion makers". Het past allemaal in een patroon waarin een deel van de goegemeente vindt dat een Pacquiao bevoegd is om mede het land te besturen omdat hij een goeie "linkse directe" (of is het een rechtse?) kan plaatsen.