Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visum(wil mijn vriendin mijn land laten bezoeken)

Gestart door hakke, zaterdag 9 januari 2016, 19:52:28

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Ten eerste ben ik het eens met Boldy. Er ontstaan veel misverstanden als je niet weet of iemand in  :nederlandsevlag: of in  :belgiesmiley: woont.
Daarnaast zou iedereen duidelijk moeten maken om wat soort Visum het gaat.

Als je geen antwoord weet ga dan niet gissen want dat schept verwarring.

Ten tweede, als er hier iemand ervaring heeft in de Belgische wetgeving op het gebied van "friendvisit" dan is het Jiggy, en bovendien heeft hij hier al zijn ervaringen met DVZ en de ambassade gedeeld, enkel en alleen om te helpen. Je kan dan zeggen " wie denk je wel niet wie je bent" maar hij is wel de persoon die het weet uit ondervinding.





Rich de Nederbelg.

Herbie

@ Rich van jou weet je het toch ook niet, alhoewel de meesten weten dat je een :nederlandsevlag: bent die in :belgiesmiley: woont. Gewoon je profiel aan passen en de meeste problemen opgelost :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Digos

Nou Herbie dan is er voor jou ook werk aan de winkel want daar staat ook niks  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag:  :smiley-philippines:  :jajaja:

Effe gauw naar profiel gaan en dan forumprofiel en aanpassen.

Het is idd zo dat misverstanden kunnen vermeden worden  :thumb:

LIVE ONCE - LIVE IT

Herbie

Ja nu je het zegt met het nieuwe forum is alles weg, had er zelf nog niet opgelet :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen: :lachen:

Nu ik er oplet is het bij bijna iedereen verwijderd geweest
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

josv

Citaat van: Rich op donderdag 14 januari 2016, 11:07:39
Ten eerste ben ik het eens met Boldy. Er ontstaan veel misverstanden als je niet weet of iemand in  :nederlandsevlag: of in  :belgiesmiley: woont.

:lachen: Net gedaan maar nu ben ik m'n profielfoto kwijt terwijl de link er nog wel staat  :weetikniet: maar dat ter zijde.

Citaat van: Rich op donderdag 14 januari 2016, 11:07:39
Ten tweede, als er hier iemand ervaring heeft in de Belgische wetgeving op het gebied van "friendvisit" dan is het Jiggy, en bovendien heeft hij hier al zijn ervaringen met DVZ en de ambassade gedeeld, enkel en alleen om te helpen. Je kan dan zeggen " wie denk je wel niet wie je bent" maar hij is wel de persoon die het weet uit ondervinding.

Dat Jiggy het allemaal weet op  :belgiesmiley: nivo dat zal best wel. Vandaar dat mijn oorspronkelijke vraag was :

Citaat van: josv op zondag 10 januari 2016, 16:24:07
Even 'n vraagje : is het nu echt nodig om bij de aanvraag voor een simpel Schengen-visum in  :belgiesmiley: dit soort bewijs te leveren ? Je zegt het zelf al : wat voor normen zijn er dan voor ? 10 foto's of 100, 6 dagen bij elkaar of 60 etc. etc. Beetje 'n vage "eis".... :weetikniet:

Was niet eens kritiek, gewoon een vraag. Omdat ik al die jaren nog nooit iemand uit  :nederlandsevlag: heb gesproken cq geholpen met een simpel c-visum die foto's of chat-berichten mee moest sturen.

Zoals Digos al zei : vandaar dat het bij de belgen zolang duurt omdat ze al die foto's en geile chats moeten bekijken  :happy2: In  :nederlandsevlag: heb je zo'n visum binnen 2 weken en dan moet ie nog uit Kuala Lumpur komen  :happy:

En toen een  :nederlandsevlag: 'er nog ging zeggen dat ie 10 foto's wel genoeg vind terwijl ie volgens mij nog nooit een gedroogde vis heeft kunnen importeren............ tja dan word ik op z'n  :smiley-philippines: gezegd "hardheaded".

Maar ok !  :benweg:

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Cosyns Guy

Citaat van: jens op zondag 10 januari 2016, 23:17:02
Citaat van: hakke op zondag 10 januari 2016, 02:22:05
dank u jens

ik woon wel in belgie en iedereen weet da belgie een apenland is hier is nooit niets simpel dus ik weet niet of dit hetzelfde is hier maar ben wel blij met je reactie :thankyoufw5:
België een apenland ? dat zijn natuurlijk uw woorden . maar als jij je vriendin naar België  wil halen zou ik toch oppassen met wat je hier neer tikt. Ambassade en belasting kijken graag mee hiero ,  tis maar dat je het weet . :atyourservice:  .
Hoe weet je zo zeker dat ambassade en belasting meekijken Jens ? Juist een vraag,moet je niks achter zoeken bij mijn vraag.

Rich

Ja je hebt gelijk Herbie, was weg door nieuwe forum. Thanks.

Heb het ondertussen gewijzigd.
Rich de Nederbelg.