Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Groepsreis naar de Filippijnen

Gestart door jiggy, zondag 21 februari 2016, 13:43:07

Vorige topic - Volgende topic

kristof19

Ok Palawan vergelijken met Benidorm.... :ikkeniebegrijp:
geen verder commentaar  :run:

josv

Citaat van: kristof19 op zondag 21 februari 2016, 16:50:10
Ok Palawan vergelijken met Benidorm.... :ikkeniebegrijp:
geen verder commentaar  :run:

Ok,  misschien ben ik fout dan, maar geef dan eens aan wat er nou zo mooi is aan Palawan behalve met je luie reet aan het strand liggen en s'avonds naar de "bar's"..................
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Luc

In vergelijking met Sri Lanka, Thailand, Vietnam etc. is er in de PI inderdaad geen zak te zien.

Ga je voor een strandvakantie dan kun je inderdaad beter naar Spanje gaan. Sneller daar, goedkoper, betere hotels en niet de vochtige tropische hitte.

Wie graag gaat duiken die kan in de PI zijn ding vinden.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

josv

Citaat van: Luc op zondag 21 februari 2016, 16:56:43
In vergelijking met Sri Lanka, Thailand, Vietnam etc. is er in de PI inderdaad geen zak te zien.

Ga je voor een strandvakantie dan kun je inderdaad beter naar Spanje gaan. Sneller daar, goedkoper, betere hotels en niet de vochtige tropische hitte.

Wie graag gaat duiken die kan in de PI zijn ding vinden.

Tja, helaas zijn de meningen daar ook over verdeelt hoewel ik best wel positieve verhalen hoor.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

kristof19


Ok,  misschien ben ik fout dan, maar geef dan eens aan wat er nou zo mooi is aan Palawan behalve met je luie reet aan het strand liggen en s'avonds naar de "bar's"..................

De prachtige natuur, de mooie stranden, de onderwaterwereld om te snorkelen of duiken. prachtige uitzichten om met de scooter te ontdekken. de rust....
Aan het strand liggen doe ik nooit wegens te warm en naar de bars mag ik niet want mijn vrouw is mee :happy2:


Yoghurt69

een serieus voorstel van een forumlid wordt in de kiem gesmoord door niet relevante berichten merk ik op
Palawan zelf bezocht: Underground River, stank en geen vergelijk in schoonheid met de grotten van Han; Elnido enkel het feesten vond ik iets maar onze Belgische stranden zijn aantrekkelijker.
Hierboven is het bewijs dat reizen alleen je nooit die zelfde ervaring oplevert als een groepsreis, waar een gids je de mooiste plekjes aanduid en Jiggy had Palawan niet eens vermeld.
Niet iedereen heeft de moed om een reis alleen te plannen of aan te vangen en dan is een groepreis de manier bij uitstek.

kristof19



  • Palawan zelf bezocht: Underground River, stank en geen vergelijk in schoonheid met de grotten van Han; Elnido enkel het feesten vond ik iets maar onze Belgische stranden zijn aantrekkelijker
[/color]

Blijkbaar wil je ook deelnemen aan de niet relevante berichten of mag ik het een hilarisch bericht noemen?
Bedoel je het strand van Blankenberge of het klein strand in Jabbeke  :lplease overdag geslapen en snachts gefeest? :crazy:
Pics please


jiggy

yoghurt, bedankt voor je "steun".
In andere door mij geopende topics ben ik reeds verweten voor politieagent of schoolmeester toen ik vroeg "bij de les te blijven", doch.. weer een bewijs : het forum wordt een gewone praatbarak.
Met alle respect voor andermans mening, doch dat vraag ik hier ook : ik vraag tips of geïnteresserden ivm met een groepsreis, niet waarom anderen dat NIET zouden doen.
Ik hou bvb van "authentieke" dingen en ga bvb daarom naar Zeeuws-Vlaanderen naar de kust : duinen+strand. Wanneer anderen liever mondain in Knokke flaneren dat is dan hun goed recht en zal ik hun mening respecteren.
In een forum wordt het frapanter: de "smaakverschillen-discussies" nemen vlug de bovenhand op de vraag.
:ontopic:

Rich

Wat ik bijvoorbeeld al zeker zou inlassen is Corregidor island en Hidden Valley.
Rich de Nederbelg.

Bulldozer