Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Groepsreis naar de Filippijnen

Gestart door jiggy, zondag 21 februari 2016, 13:43:07

Vorige topic - Volgende topic

innka3

Citaat van: Bulldozer op zondag 21 februari 2016, 20:58:53
Ik woon in Laguna, maar had er nog niet van gehoord. Ga ik zeker eens kijken dan.
nou dan moet je wel eerst bellen en sávonds is het dicht.ik stond er tenmiste voor een gesloten deur  :negatief:

innka3

Citaat van: innka3 op donderdag 25 februari 2016, 17:24:57
Citaat van: Bulldozer op zondag 21 februari 2016, 20:58:53
Ik woon in Laguna, maar had er nog niet van gehoord. Ga ik zeker eens kijken dan.
nou dan moet je wel eerst bellen en sávonds is het dicht.ik stond er tenmiste voor een gesloten deur  :negatief:
ook is er daar ergens ''hotsprings'' met zwembad volgens internet.daar ook heen gereden
en zoeken en vragen .zegt een oude man daar ''och dat is al 20 jaar dicht'' :floet:

jiggy

Inkka.... Ben je zeker dat je op de juiste plaats was en de juiste vraag stelde aan die man?

- Rich zijn ervaring is minder dan 20 jaar oud, vermoed ik
- digitale foto's, een website en een filmpje op Youtube, fake dus, wegens al 20 jaar gesloten?

Een recensie op Tripadvisor :

"Had a Blast swimming in different pools!"
4 van 5 sterrenBeoordeeld op 18 januari 2016
Looking for a place that the kids will love, we decided to try Hidden Valley Spring Resort. I've always heard about the place but never had the chance to go. It was a great day trip. We spent the day swimming from one pool to the other. It was an experience communing with nature. It is pricey but great experience.


Ik stel voor dat je nog een keer teruggaat. Tja... misschien heet het niet voor niets "HIDDEN Valey"
:biggrinn:  :floet: :floet: :floet: :floet:

Rich

Ik zie op facebook recenties van 2 maanden geleden dus zal nog wel open zijn dan : Hidden Valley Springs resort facebook : https://www.facebook.com/pages/Hidden-Valley-Springs-Resort/175132549203775?fref=ts
Rich de Nederbelg.

Rich

Ja die hotsprings is lekker zwemmen daar  :thumb:
Rich de Nederbelg.