Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Subic Bay/Clark

Gestart door daf105paccar, zondag 6 maart 2016, 22:55:22

Vorige topic - Volgende topic

daf105paccar

Vertrek 8 Juni
Terug 24 Juni.
Met emirates Brussel naar Clarck voor ...................................1091€ voor 2 personen. :happy: :happy: :happy: :happy:

boldy

Dat is goedkoop ja en als je er geen probleem mee hebt om 30 uur onderweg te zijn is het prima.



het leven is net een lul keihard en veel te kort

infas

Wij naar cebu ook met emirates vanaf Brussel.
Op de terugvlucht met tussenlanding in Clark en verder naar Dubai

jiggy

@ infas : dat is die nieuwe verbinding Dubai-Cebu wellicht die een aantal dagen geleden in gebruik werd genomen wellicht? Gaat die steeds over Clark? En... hoe zijn de prijzen?

boldy

Ik zie dat het geen reistijd heeft van 30+ uur , mijn fout dus.

Heb net zitten kijken en vanaf Amsterdam naar Clark duurt het max  22,5 uur.

Nou moet ik dan bekennen dat dat voor mij toch ook intressanter wordt.  Duurt nog wel 1 jaar voordat ik ga maar over een maand of 3 ga ik toch boeken.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

daf105paccar

Jiggy,prijzen zijn buiten het groot verlof tussen 540 en 590€.
Mijn vlucht naar Clarck is dezelfde als die van Infas naar Cebu.
Het grootste nadeel is 7 uur in Dubai op de terugvlucht.
Maar voor de prijs vind ik het zeer interessant.
En men is inderdaad lang in Dubai op de terugvlucht+tijd verloren om een extra tussenstop te doen,maar in mijn geval kan ik niet in die "verloren" tijd reizen van Manilla naar de streek van Subic.

Jan69

In september neem ik de vlucht Brusseldubai en dan naar cebu. Maar de terugvlucht vanuit Manila.  Voordien altijd met Etihad, maar nu Emirates omdat ik een uitzonderlijk tarief kreeg, slechts 400€. Weliswar met risico dat bij overboking ik de eerste ben die niet mee mag. En geen compensate dan, wel omboeking.

Alex

Citaat van: Jan69 op zondag 14 augustus 2016, 20:26:24
In september neem ik de vlucht Brusseldubai en dan naar cebu. Maar de terugvlucht vanuit Manila.  Voordien altijd met Etihad, maar nu Emirates omdat ik een uitzonderlijk tarief kreeg, slechts 400€. Weliswar met risico dat bij overboking ik de eerste ben die niet mee mag. En geen compensate dan, wel omboeking.

Hoe doe je dat zo goedkoop ?

Jan69

Speciale actie voor die op luchthaven werken.

Ronny55

Via Clark is mooi om Manila te vermijden , dus vind ik het spijtig dat er geen vlucht rechtstreeks Clark-->CDO is...Dus voor mij voorlopig Manila of Cebu...heb geen keus
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.