Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geld sturen naar de Filippijnen

Gestart door RosaKuijt, donderdag 14 april 2016, 12:01:54

Vorige topic - Volgende topic

nor

Beste adik angst haas of voor welke dienst werk jij ? Hier zeggen ze broekschijter angst om voor recht op tekomen . Proberen te genieten wanneer je bitcoin ook kan gebruiken maar ook  moet weet hoe ?
Zo als vele bedriegers uit de politiek het weten en doen ? is wel wettelijk he of niet ?
Beste jiggy bedankt voor uw info maar wat ver voor mij naar hasselt  en deze kende ik ook niet , gebruikte bank en western union maar is veel duurder en nu een andere org gevonden maar ook probleem en drie verschilende bedragen die ze vragen en daar uitkeren voor 300€ zelfde dag 3,90 € en 4,90€ als kosten en voor 300€ word daar 14.899.455  / 15.046.433 / en 15.280.455 Php uitbetaald  met de verklaring dat het mogelijk varieerd van kantoor tot kantoor ?

Adik

Beste Nor, waarom zou u mij een angsthaas noemen? Omdat ik u wijs op uw probleem in plaats van die huilverhaaltjes van u te moeten aanhoren?

Bitcoins staan bekend om hun populariteit bij criminelen. Omdat de herkomst nooit duidelijk is. Dat mist u waarschijnlijk als u de krant leest omdat dat niet past bij uw slachtoffer rol. Als u zich eens verdiept in die dingen dan kunt u zich wat ellende besparen, maar u heeft blijkbaar sinds uw schijnhuwelijk (conform de definitie van ambtenaren, niet de mijne) nog niets bijgeleerd. En dan toch zo'n grote waffel houden. Is wel iets meer met u mis he dan alleen dyslectie?

:hoedjeaf:

nor

Bitcoins staan bekend om hun populariteit bij criminelen. Omdat de herkomst nooit duidelijk is? Denk je echt dat ik zo achterlijk ben ?haha  wat is er verkeerd aan wanneer eerlijkje mensen deze weg  zouden gebruiken ?zo als  de  leiders ook doen en via andere wegen ok of lees je geen nieuws ? alleen heb ik me nog niet in verdiept hoe het werkt maar wel een kennis van mij die er met spaart werkt en het uit test ? Uw foto wel goed gekozen ? he adikske en mijn wafel werkt goed mogelijk beter als uw rechts gevoel ? of durf  om u kenbaar te maken ?

Adik

@Nor

* een schijnhuwelijk
* geblacklist door de douane in de Filippijnen

Straks door banken en geldwisselkantoren geweigerd worden omdat u van diensten van criminelen heeft gebruik gemaakt = geen geld meer kunnen overboeken naar uw vrouwske  :applaus:

Gaat lekker Nor  :thumb:

P.S. Wel frappant ook dat u nog moet uitzoeken hoe het werkt  :floet:

pierrevanwies

 :ikkeniebegrijp:  nog nooit van gehoord dat de douane iemand heeft geblacklist,waarschijnlijk zal nor bedoelen dat ie door de

  immigratie werd geblacklist maar voor het zover kan komen moet je toch heel wat gekke toeren uithalen of een al te grote vuile bek opentrekken

  tegen de verkeerde personen.....   :biggrinn:  hijzelf zal het wel weten   :lachen:

 

   

Adik

U heeft gelijk, mijn fout. Immigratie it is.

"Ik vecht altijd tegen onrecht en machtsmisbruik ook in de Filipijnen waar ik bij de dienst immigratie al op de zwarte lijst ben gekomen , dit  om dat ze me wilde afpersen en me weken lieten wachten en van het kastje naar retour telkens weer . En na 14 dagen de maat bij mij vol was en ik nog al luid begon te roerpen tegen de onderdirecteur van immigratie waar na ik heel vlug op een dag zonder nieuw uitstel mijn nodige documenten kreeg met een bepaling . Deze personen staan op de zwarte lijst en volgen bij terugkeer ? Dus wie kan ons helpen bij het bekomen van ons huwelijks recht hier ? "


nor

Wat doe jij dan ? buigen handen in thaise bitvorm en sorry sorry sire  zo als meeste pinoy doen ? IK NOOIT wanneer ik onrecht of machtsmisbruik tegen kom en het was ook zo tegen de onderdirecteur van immigratie . Ik reageer hier ok zo tegen onrecht en machtsmisbruik en zijn dieners . Respect voor onrecht nooit van mij dank u .

nor

Respect  hebben voor ? = Angst hebben voor ? Respect eisen of afdwingen  ?= Angst eisen of afdwingen ? Uw Respect geven Is u er bij neerleggen dat je minder bent ? en angst hebt ?U onderwerpen ? Verering bewondering hoogachting voor gezag recht en  gelijkheid is wat de meeste denken met het woord respect . Gebruik uw grijze massa of het beetje dat je nog hebt en denk er eens over als mogelijk administratie bewonderaar ? en word Realist een denker en vechter voor de minderbedeelde ook hier minder blabla meer echte hulp , geen teksten waar niet tegen te vechten valt aanhalen als hulp ?voor de nieuwkomers


gertve

Sommige forums hebben de optie om de berichten van een bepaalde gebruiker niet te laten zien. Een soort 'ignore' functie, zeg maar.

Vandaag heb ik de behoefte aan zo'n knop. 'Negeer meldingen van deze gebruiker'.

Digos


Ocharme de Fillipina waar je mee getrouwd bent, zoals al reeds vermeld door iemand anders, ze heeft inkomen  :thumb: 
LIVE ONCE - LIVE IT