Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geld sturen naar de Filippijnen

Gestart door RosaKuijt, donderdag 14 april 2016, 12:01:54

Vorige topic - Volgende topic

nor

de arme Fillipina Toch een die nu  een inkomen heeft en niet op haar rug moet of moest en geholpen word zo lang ik er voor vecht voel me goed met deze pinay alleen zo ver weg het is niet haar fout maar onze administratie terroristen  die alleen hun zelve verwennen goed betaald en geen gevoel meer hebben voor mensen alleen voor letters zonder gevoel

RosaKuijt

Citaat van: jiggy op zondag 17 april 2016, 03:22:46
@ RosaKuyt. Is 5 € veel om een bedrag van 200 € over te maken naar de Filippijnen en dit geld reeds binnen de paar minuten daar reeds kan opgenomen te worden in alle vestigingen van vijftal verschillende agentschappen of banken?
Meer concreet : deze week in totaal (incl fee voor Worldremit) 199 € betaald om daar 10.000 php uitbetaald te krijgen.

Uiteraard is de wisselkoers ook een factor, doch dat zal wellicht ook zijn met die bitcoins.
In praktijk € --> Bitcoins --> pesos. Eén stap meer dus eer het geld daar effectief "in de hand ligt".

De enige vraag die mij benieuwt : Doet u beter qua service en omrekening?  want niemand werkt gratis, denk ik?

Aangezien het geld in minuten is verstuurd, zal wisselkoers geen rol spelen. Dat is juist één van de voordelen. U heeft helemaal gelijk, niemand werkt gratis. De service zal 1% procent gaan kosten.

RosaKuijt

@Adik @Blauwvinger @nor @pierrevanwies&segers

Ik begrijp heel goed dat er nog niet zo veel bekend is over Bitcoins. Maar er is niets om bang voor te zijn qua criminaliteit. Wij hebben zelfs een garantie die in de algemene voorwaarden komt te staan. Zijn jullie geïnteresseerd in informatie over hoe Bitcoins precies werken?

Adik

Voor de goede orde. Ik heb niets tegen bitcoins. Ook niets tegen jullie initiatief.  Maar google even op witwassen en bitcoins? 

Ter illustratie een artikel: http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article/detail/4228741/2016/01/20/Tien-arrestaties-in-groot-onderzoek-naar-bitcoins.dhtml

Gezien het globale, redelijke anonieme en onomkeerbare karakter van bitcoin, wil ik er zeker van zijn niet ongewild in bovenstaande zaken terecht komen. Dus waar je mij mee zou kunnen overtuigen is een fatsoenlijk verificatie proces van jullie klanten en alle anti fraude maatregelen die jullie treffen.


:hoedjeaf:








jiggy

Aangezien het geld in minuten is verstuurd, zal wisselkoers geen rol spelen

???
Ook andere gevestigde spelers op deze markt kunnen binnen de paar minuten geld versturen, direct ophaalbaar in pesos. Ik zie dus het nut niet in van de tussenstap via bitcoins. 
Bij mijn weten is er geen enkele winkel, "sari-sari", waar je daarmee kan betalen.
Dus zijn er steeds 2 transacties (€-->bitcoins-->php)  nodig, waarbij het wel degelijk een rol speelt welke omwisselingskoers daarbij gehanteerd wordt !

PhiliParcel

Stuur zelf geld met Ace moneytransfer .... slechts € 8 aan kosten voor een bedrag van maximaal € 1.000 (dacht ik)

Blauwvinger

Citaat van: RosaKuijt op donderdag 21 april 2016, 10:59:50
@Adik @Blauwvinger @nor @pierrevanwies&segers

Ik begrijp heel goed dat er nog niet zo veel bekend is over Bitcoins. Maar er is niets om bang voor te zijn qua criminaliteit. Wij hebben zelfs een garantie die in de algemene voorwaarden komt te staan. Zijn jullie geïnteresseerd in informatie over hoe Bitcoins precies werken?
Bitcoins zijn in mijn ogen een nieuw ,,ballonnetje op laten,, van de Nieuwe Wereld Orde  :denk:  :jajaja:

En daar ga ik NIET aan meewerken  :neeneenee:



klootzakken (voorheen Jens)

Bitcoins wat is er mis mee ?  helemaal niets toch .

tsja  de eigenaar is erg moeilijk te traceren . maar daar is in mijn ogen ook niets mis mee . de overheid weet genoeg van ons en het gegraai moet maar eens afgelopen zijn . zij weten al ongeveer hoe vaak jens na de pot toe gaat, tis toch niet te filmen . dit moet je niet doen en dat moet je niet doen , het zijn allemaal regels die een ander heeft gemaakt om maar zo snel mogelijk aan ons geld te kunnen komen . je moet goed naar die klanten luisteren wand zij dulden geen concurrentie en stelen en graaien doen zij zelf wel daar hebben zij ons niet bij nodig .

Bitcoins  :thumb: , en wist je dat je zelf die dingen ook kunt maken . maar er zit nagenoeg geen winst in .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.