Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geld opsturen ?

Gestart door nor, donderdag 14 april 2016, 23:09:57

Vorige topic - Volgende topic

nor

https://www.moneygram.com/wps/portal/moneygramonline/home/estimator?LC=en-GB
Did bedrag juist verzonden  twee uur geleden  maar was niet aan deze voorwaarde weer eens bedrogen ? door MARKETING ? was 300+5€ wissel 15.273.44 PHP niet
Krijg een andere inschatting
Bij Agent Locatie
3,90 EUR
geld
Typisch in 10 minuten.
ontvangen Bedrag   15.429,44 PHP
Stuur Bedrag   
300,00 EUR
Transferbedrag **   
3,90 EUR
Totale kosten   303,90 EUR

peldoman

Zijn normale kosten, denk ook aan de wisselkoers.

panshit

kijk eens op de site van AZIMO je kunt dan gelijk zien hoeveel de ontvanger krijgt
panshit

jiggy

Een, beste Nor. Wat is jouw probleem, ongenoegen of wat dan ook?
Probeer het eens duidelijker, gestructureerd te omschrijven?
Is misschien een goeie oefening voor andere topics of problemen.  :biggrinn:

En nog iets : waarom een nieuw topic openen hierover?
Dit onderwerp bestaat reeds.
Zo maak je het nog meer onoverzichtelijk, net als die andere topics die je opende.
Van "de hak op de tak springen", is dat niet "een beetje" jouw probleem?

nor

Dyslectie en nergens hulp ? of begrip ?

Adik

Citaat van: nor op vrijdag 15 april 2016, 12:15:43
Dyslectie en nergens hulp ? of begrip ?

De hulp is er wel degelijk. Echter door uw woordblindheid wordt dit niet opgenomen in uw begripsvorming. De wetten en procedures waar u tegenaan loopt evenzo. Op een forum zal u altijd beperkt worden door uw woordblindheid/ gebrek aan begripsvorming. U heeft niet voor niets al een aantal maal uw telefoonnummer gedropt omdat de teksten op het forum niet voor u werken?

De betreffende wetten en regels bevatten ook veel begrippen. Als die begrippen beeldend aan u worden uitgelegd krijgt u zoveel informatie op u af, dat is een woordpuree, die nu juist iemand met dyslectie niet kan ordenen en scheiden! 

Ik denk dat ik voor velen van ons spreek als ik zeg dat het omgaan met dyslectie en het hulp bieden hierin (dit gaat 'sociaal economisch' veel verder dan wat woordpuree ordenen) niet voor ons is weggelegd. Wel hulp hierin bieden zonder kundige leest zou ook onverantwoord zijn.

U voorkomt denk ik een hoop teleurstelling en frustratie door elders hulp te zoeken die beter bij u past. 


nor

ok dus ook  hier geen persoonlijke hulp voor ons de oudere met problemen die alle onrecht maar moeten ondergaan ? Ik begrijp het is een forum alleen voor mensen met hoge opleiding en die alleen onredelijke wetteksten herhalen zonder gevoel  zo als de administratie doet . Mogelijk veel ex en nog werkend administratie personeel hier die nog hun denkwijze aanhouden geen begrip of hulp verlenen voor laaggeschoolde en hulp behoevende en per telefoon is het niet mogelijk info geven als hulp ?. Wel Juichen weer een huwelijk gelukt in de Filippijnen ? maar niet verwittigen voor wat er nog komt ? en het huwelijk is maar gelukt wanneer ze hier samen kunnen leven ? met visa ? Liefst geen  victorie kraaien weer huwelijk geslaagd na één bezoek .AUB ze zijn daar gehuwd  dat was bij ons ook maar een bezoek  . Daar huwen geen probleem met papieren van hier , maar hier huwelijk verderzetten DAT IS het wel ze vinden hier altijd iets om te weigeren en ik ben zeker niet de enige ? of de meer als 95 % visa weigeringen in Manila Is niet waar ? Ik heb het zelf nagetrokken want rekenen , dat is mijn kunde wel .Van de 5 %   hoeveel betreft familiehereniging visa als geslaagd ? huwelijke ? nog geen 0.001 % van deze 5 % de laatste jaren Ook ter info wegens mijn dyslectici mogelijk geen hulp vinden voor dat probleem ? om dat het probleem ook dyslectisch is het niet vinden van de weg om geholpen te worden met regels teksten en alle papier ? ook alle administratie waar ik hulp zocht MIJ BEKEND verleent geen hulp ? Stuurde me wel van het kastje naar de muur ? klinkt bekend voor vele denk ik ?

Rich

Nor, voordat je verder gaat met je ellenlange klaagzang.

Enige tijd geleden heb ik je aangeraden om de ombusdman te contacteren. Heb je dat dat ondertussen 2 maanden verder al gedaan?
Rich de Nederbelg.

Adik

Er bestaat geen oplossing voor dyslectie op een forum. Zoek een therapeut die de wetteksten als oefenstof wil gebruiken in plaats van het slachtoffer uit te hangen.

Voor de goede orde, dat is voor uw persoonlijke ontwikkeling. Er bestaat nog steeds geen handboek hoe uw vrouw de amtenaar kan overtuigen dat u beide geen schijnhuwelijk heeft.

nor

Juist adic alleen lotto winners zo als U ?  Rich wanneer je me moest kennen tracht nog een onbuts dienst te vinden die ik geen hulp gevraagd heb ? alle Negatief Verwijzen naar advocaat ok dan op naar NR 8  nu ? ok  ook in nl  geen kans komt van mogelijk nog eerlijke advocaat groot kantoor In Breda zijn ding is familie en immigratie recht 


Info http://www.radiosonline.be/pinoy-benelux/