Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geld opsturen ?

Gestart door nor, donderdag 14 april 2016, 23:09:57

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Ja in België kennen ze er iets van om de mensen te pluimen en niet alleen in de bank business.Ik laat mijn geld altijd opsturen door één van mijn zonen via moneytransfer 5€ kosten maar wel maar max. 100.000 pesos. 

kristof19

Citaat van: Fail_over op zaterdag 20 januari 2018, 19:38:10
:weetikniet:
Het meest onwaarschijnlijke wat ik voor mogelijk heb gehouden is vandaag gebeurt!!

De familie van mijn Asawa in de  :smiley-philippines: heeft geld over gemaakt naar ons in  :belgiesmiley: via WU, heb je ooit zoiets vreemds gehoord?  :crazy:

:lachen:

Asawa had een deal gesloten ivm pachten van rijstvelden die zij beheert, en dat werd nu afbetaalt.
Ze wilde de familie testen of ze het geld wel over zouden maken. (Het gaat toch weer die kant op  :jajaja:)

Ging toch om een paar honderd Euries.  :happy2:

:congratualtionsis0: :happy: :thumb: :jajaja:

Ronny55

Mijn eerste proef transactie met "Small World" prima verlopen....!000 euro , volgens hun webside zou er 60054 Php op mijn rekening komen hier. Dat klopte als een bus . 4,5 EUR kosten, hier op mijn bank o,oo php kosten. Hogere bedragen zijn wel 6 EUR kosten, dat zou het max zijn  :weetikniet: maar daar kom ik later nog wel achter.  :happy:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

stijn54

Gisteren op 24 januari met transferwise rond 4 pm filipijnse tijd geld naar mijn BDO rekening overgechreven. Wat op het scherm verscheen heb ik ook gekregen. koers 62,507553 kosten voor alle bedragen 0,99 per cent.
Vandaag 25 jan rond 11 am krijg je 63,09.

Herbie

Small World gebruik ik al paar jaar niet meer, heel slechte koers :negatief:
Ik blijf bij Azimo en soms Transferwise. Die twee komen er het beste uit.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Adik

Ik was een groot van fan WorldRemit maar daar is een paar keer wat fout gegaan, en dan kom je erachter dat hun klantenservice waardeloos is. Geen vertrouwen meer in hun systeem, en al helemaal niet in de medewerkers die de knoppen bedienen. Was echt geschokt dat ze zo amateuristisch met andermans geld omgaan.

Transferwise en Azimo gebruik ik nu. Gaat tot nu toe foutloos. Heb nog geen klantenservice nodig gehad. En het feit dat je soms wat geld terug krijgt als de koers beter uitvalt dan verwacht, kweekt bij mij flink wat goodwill. Dan heb je als bedrijf wat krediet mocht er ooit iets fout gaan.

:hoedjeaf:

maastricht

Ja ook goede ervaring met beide. Transferwise is tegenwoordiger ook sneller met overmaken, soms met een paar uurtjes. Heb een keer de naam wat verkeert geschreven van de begunstige. Werd het geld keurig terug gehaald en werd gevraagd via email wat ik wilde, terug storten of aanpassen en opnieuw proberen. Met Transferwise denk tot 25.0000 euro mogelijk per jaar, je moet dan wel steeds meer gegevens opleveren, zoals je paspoort.

tjenn

Heb geprobeerd met Transferwise om te testen geen problemen, tot het overgaan betalen ... heb namelijk een kaartlezer nodig van mijn bank en dat heb ik vergeten mee te brengen.    :negatief:

Ronny55

Citaat van: stijn54 op donderdag 25 januari 2018, 04:12:03
Gisteren op 24 januari met transferwise rond 4 pm filipijnse tijd geld naar mijn BDO rekening overgechreven. Wat op het scherm verscheen heb ik ook gekregen. koers 62,507553 kosten voor alle bedragen 0,99 per cent.
Vandaag 25 jan rond 11 am krijg je 63,09.
Gisteren stond de euro hoger dan 63 peso , dat was verleden week niet het geval iets hoger dan 61 peso ...ik bedoel dan de middenkoers , De euro schiet idd omhoog tov de peso de laatste tijd. nu 1000 euro versturen zou ik 61852,73 peso onvangen all cost payed...voor mij best ok
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

maastricht

Vandaag via Transwife 500 EUR 31,345.48 PHP

Fee 4.95 EUR Exchange rate 63.31781

Moet over 5 uren binnen zijn.