Youtube muziek op Pioneer Airplay ontvanger?

Gestart door Adriaan, maandag 25 april 2016, 08:52:31

Vorige topic - Volgende topic

Adriaan

Ik heb een recente MAC met systeem OS X El Capitan. Ik heb getracht uit te vinden hoe ik Youtube muziek kan spelen op mijn draadloze Pioneer Airplay receiver (waar ik tot dusver alleen maar "downloaded" Itunes op heb gespeeld). Ik trachtte de vraag te formuleren in een Apple support community maar dat is slecht voor je bloeddruk heb ik gemerkt. Ten eerste werd het woord youtube music in de tekst vervangen door "outnumber music" - god weet waarom. En toen ik dat verholpen had kon ik nergens een plek vinden "to submit" de vraag.

Iemand hier die op de vraag een antwoord heeft? Bij voorbaat dank.


Adriaan

Hi Luc, bedankt voor de reactie.

De bedoeling is als volgt: ik kan natuurlijk Youtube muziek spelen door de luidsprekers van mijn computer te gebruiken maar ik heb de idee dat de Pioneer Airplay speakers iets beter zijn en zou daarom graag de muziek daarop spelen. Ik klikte op de tweede link die je gaf en heb verschillende sites die daarmee opkomen geopend, maar voor zover ik kan zien gaf geen van hen de informatie die ik nodig heb.

Ik heb een aanzienlijke hoeveelheid muziek in mijn Itunes die ik wel met de Airplay speakers spelen kan maar Youtube heeft veel meer.