Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wilders' Indische achtergrond en de NSB

Gestart door Adriaan, zaterdag 28 mei 2016, 05:58:37

Vorige topic - Volgende topic

Ifugao

Citaat van: Adriaan op zondag 29 mei 2016, 04:09:39
Dit waren mijn laatste bijdragen aan het andere forum. Ironischerwijze worden die nu ook deel van mijn laatste bijdrage hier. Ik besloot dat forum vaarwel te zeggen zoals ik dat nu ook hier doe. Ik zoek wel een Engelstalig forum op.

Jammer.

O.B.Bommel

Citaat van: Ifugao op zondag 29 mei 2016, 08:24:51
Citaat van: Adriaan op zondag 29 mei 2016, 04:09:39
Dit waren mijn laatste bijdragen aan het andere forum. Ironischerwijze worden die nu ook deel van mijn laatste bijdrage hier. Ik besloot dat forum vaarwel te zeggen zoals ik dat nu ook hier doe. Ik zoek wel een Engelstalig forum op.

Jammer.
Tja of dat wat helpt, een engelstalig forum  :denk: . Als ik het Dumagueteforum en nog een ander ik weet niet meer precies als maatstaf moest nemen wordt het er ook niet beter op voor Adriaan. Als ik het gemiddelde niveau van de Amerikanen (en dat zijn dan de meeste) in Dumaguete monitor constateer ik dat die niet tot mijn "doelgroep" behoren en dan zeker niet tot die van Adriaan. Een kruistocht tegen Trump gaat dat worden en dan heb ik het nog niet eens over hun attitude.

Het kost me al zoveel energie om aan Filipino's uit te leggen dat ik niet graag vergeleken wil worden met die Amerikanen bij Why Not en andere etablissementen alleen omdat die ook wit zijn. Ik zeg dan meestal zijn jullie net zo als Koreanen? Nou dan.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Lenn

Nou sorry Adriaan.Ik dacht toch echt dat je daar was verbannen, zat ik helemaal fout mee dus.Hierbij mijn oprechte exuses.En jammer dat je dan ook hier niet meer post.
Je maakt er trouwens een mooie janboel van door de NSB, of indo's bij te halen.Wilders is daar veels te jong voor.Dan kan je ook maxima aanvallen wegens verkeerde ouders.
Spellingsfouten moeten hier niet meer in discussie staan.Iedereen maakt toch wel eens een foutje, toch.

O.B.Bommel

Soms word je op je wenken bediend. Zit ik net naar Buitenhof te kijken. Nou is Buitenhof tamelijk braaf correct en nu ook weer.
Maar..... nu even opletten:

http://www.vpro.nl/buitenhof

Aflevering 29 mei.

Spoel door naar het interview met een Erik-Jan Zurcher, hoogleraar met een hoop titels dus wellicht (je weet het niet) niet automatisch controversieel voor Adriaan. Om die opvatting is destijds de heer Wilders uit de VVD gezet, daar is het mee begonnen.
Dus ook grandioos door-geleerde heren met status kunnen er wel eens naast zitten. En dat zeg ik niet, dat zegt hij zelf zo ongeveer.

Die laatste zin is het belangrijkste nu even, de 2e zin is mijn bijgedachte waar je het natuurlijk over oneens kunt zijn want daar zat ik niet bij.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam