Senseo like machine en koffie pads te bestellen

Gestart door jim miata, zondag 7 augustus 2016, 06:36:51

Vorige topic - Volgende topic

Adik

Bij Lazada is het wel verstandig te controleren wie de verkopende partij is en of de productinformatie wel kloppend is.

Hebben ooit zo'n Bialetti ding besteld. Made in India. Op de website van het merk zelf spreken ze alleen over een fabriek in Italie? Vermoedelijk nep dus.
Sommige hebben een onderkant die ook geschikt is voor gas/ vuur. Scheelt weer met een brownout.

TV. Je besteld een bepaald type. Wordt er een goedkoper type geleverd. Vond de prijs al aan de lage kant. Sorry Sir, 'foutje' in de beschrijving.
Andersom kan ook, modellen die voor een gangbare prijs te krijgen zijn en dan staat er 1 tussen voor dik 10.000php meer. Verkoper Lazada zelf.
En de informatie is dan ook nog eens incompleet. Ben uiteindelijk aan de hand van de websites van de merken zelf en  Abensons appliances webshop wat meer over de specificaties e.d. te weten gekomen.

Bezorging van grote artikelen, bv fornuis, evenzo. Uitbesteed aan LBC. Sorry Sir, you have to pick it up. We only have motor. Maar goed, dat zal met een koffiezetapparaat wel niet zo'n vaart lopen.

Tot zover mijn ervaringen.

peldoman

Mijn ervaringen met Lazada zijn ook gemengd, heb een keer een foto camera besteld, ik kijk dan eerst
de reviews van die camera in Nederland, en de prijzen in  :nederlandsevlag: na, was goedkoper bij Lazada.
En vorige maand zag ik een airfryer staan, ook goedkoper dan in  :nederlandsevlag: beide keren heb ik hem
niet ontvangen, 3 dagen later hadden ze de prijs op hun site behoorlijk verhoogd.
Ik kreeg wel de email dat hij onderweg was met LBC, trackcode erbij, hij moet nog komen!

Vorige week een Sennheiser px200 besteld voor gebruik bij mijn laptop, was de helft goedkoper dan in Nederland.
Netjes afgeleverd en een paar oor kussentjes gratis erbij.
Ja, je moet echt goed zoeken op hun site, zitten soms grote verschillen in de prijs voor hetzelfde artikel.









Lenn

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 20 september 2016, 15:47:51
Citaat van: Lenn op maandag 19 september 2016, 12:52:21
Koop mijn bonen bij starbucks, dark espresso a 375php per pak.Heb zelf een grinder en een machine uit italie met een Faema zetgroep.
Heb zelf ook nog bonen geimporteerd van o.a lavazza, illy, etc. via de US.
Het probleem met Ph. boontjes is dat de machine niet op druk komt.We hebben sinds korte tijd hier frogkaffee, die een pro brander heeft en 450php rekent voor een pak koffiie en een mooie website heeft.Mijn voorkeur gaat naar starbucks.
Vergeet die senseo nou.Het is duur en niet zo lekker.Als je het low budget wil doen koop dan zo'n italiaanse coffeemaker.Water en koffie erin, zet hem op je fornuis en 3 min. later heb je koffie.Kost iets van 40 euro, maar de smaak is erg goed.Beter dan een senseo naar mijn smaak.En stukken goedkoper, afhankelijk welke koffie je gebruikt.
Wat bedoel je met komt niet op druk? En waarom geven die Ph boontjes problemen? Persoonlijk hou ik het bij een eenvoudige koffiezet. Filtertje erin,koffie erin, water in het reservoir en laat maar pruttelen. En maak je zo flets of sterk je wilt. Geen senseo gedoe voor mij....

Ronny55

Ben nu aan koffie op grootmoeders wijze , koffie in een koffiepot , kokend water erover en effe(10 min) laten trekken....dan even hedendaags , koffiefilter op de thermoskan en afgieten ...heerlijke koffie ...Koop in S&R kirkland columbian koffie 599 peso voor 3 pound (1.36 kg)
Zoals in mijn jonge jaren word ik nu wakker met koffiearoma....heerlijk.  :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Adik