Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Laptop probleem.

Gestart door peldoman, vrijdag 19 augustus 2016, 06:39:16

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

De oculus rift en de hct vive werken met de pc, en hebben dus veel betere resultaten dan de VR bril die gebuikt maak van je smartphone.Is eigenlijk niet vergelijkbaar.

opinie

Citaat van: peldoman op dinsdag 23 augustus 2016, 12:58:14
Zo moeilijk mee te nemen in het vliegtuig!

Ik dacht dat je definitief verkast was? Dan was het toch doenbaar via balikbayan box een PC te vervoeren of ter plaatse één aan te schaffen?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

peldoman

Definitief ligt op het kerkhof, misschien wel terug naar  :nederlandsevlag: over een paar jaar.
Laptop draait weer goed, alle updates behalve de optionele staan erop.
Conflict met Intel driver denk ik, hij probeert die iedere keer 2 x te installeren.

Ifugao

Citaat van: peldoman op donderdag 25 augustus 2016, 04:20:06
Laptop draait weer goed, alle updates behalve de optionele staan erop.

Op Windows 8.1 of Windows 10?

peldoman


robinson7268

Je kan windows 10 er gewoon (gratis) weer opzetten als je zou willen. Omdat Windows 10 er op heeft gestaan voor 31 juli 2016 heb je in principe een licentie.

peldoman

 Hij accepteert de licentie niet meer.
W10 is in Nederland geïnstalleerd, nu zegt die dat de locatie niet klopt.
Heb ik alles op Nederland ingesteld maar op een of andere manier kan
Microsoft zien dat ik in de  :smiley-philippines: zit.

Kan ik wel gaan bellen , maar de laatste keer dat ik dat deed in  :nederlandsevlag: was ik al 30 minuten kwijt.
Het is geen ramp, W8.1 kan ik ook mee werken.



Rich

Rich de Nederbelg.

opinie

Citaat van: peldoman op donderdag 25 augustus 2016, 10:06:58
...
Microsoft zien dat ik in de  :smiley-philippines: zit.

Kan ik wel gaan bellen , maar de laatste keer dat ik dat deed in  :nederlandsevlag: was ik al 30 minuten kwijt.

Ze weten je landlocatie via IP. Kan je zelf met e-mails doen die zogezegd uit  :nederlandsevlag: komen. Blijken ze plots uit bv. Nigeria te komen. Dat zijn die phishing-mails.

Heb je niet via mail de overstap geregistreerd naar Windows 10?
Als 8.1 er al op stond is het een OEM-versie en zal MS je naar de verdeler in  :nederlandsevlag: van Lenovo doorverwijzen. Hun probleem niet heet het dan.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

peldoman

Ja precies, ik gebruik VPN wel eens om naar het Nederlandse nieuws te kijken, uitzending gemist.
Dan zit ik ook zogenaamd in een ander land.
Maar ik kreeg destijds de vraag zoals zovelen of ik wilde updaten naar W10 .
Dat heb ik gedaan, later de licentie  wat in het systeem staat opgeschreven, is een andere dan op mijn
originele W8 CD.
Ik wil die URL die Rich hier noemt ook nog proberen.

Het is geen ramp, kan contact met mijn familie maken, YouTube doet het, en ik kan mijn muziek luisteren, etc.