Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Roomboter

Gestart door janenerica, zondag 8 januari 2017, 11:18:21

Vorige topic - Volgende topic

janenerica

Wij gaan in mei naar onze vriendin en willen voor haar Belgische wafels gaan bakken
Hiervoor hebben wij roomboter nodig, kan iemand ons vertellen of dat dit in fe Filippijnen te koop is?

Alvast bedankt,

Jan en Erica

Luke

Op deze website is het te vinden (als het dat is wat je zoekt). Magnolia producten zin volgens mij overal te vinden.
http://philgrocers.com/index.php?route=product/search&search=butter&page=2

janenerica

Oké, dank je wel.

Dit is precies wat we zoeken.
We hebben gelijk even verder rondgekeken, we vinden helaas alleen geen bloem en vanillesuiker.
We gaan er vanuit dat dit wel algemeen verkrijgbaar is op de Filippijnen?

Stefano

Ligt het nou aan mij of zijn die prijzen daar vrij achterlijk hoog, Ik bedoel De meeste producten kun je een stuk goedkoper in supermarkt vinden waar dan ook op de filipijnen...

Luc

Roomboter en bloem vind je overal. Vanillesuiker kon ik nergens vinden. Misschien in Manila of Cebu wel  :weetikniet:

Maar dat weegt niks. Beter meenemen naar de Filippijnen.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Ronny55

Citaat van: Luc op zondag  8 januari 2017, 16:40:44
Roomboter en bloem vind je overal. Vanillesuiker kon ik nergens vinden. Misschien in Manila of Cebu wel  :weetikniet:

Maar dat weegt niks. Beter meenemen naar de Filippijnen.

Idd , beter meebrengen , ik compenseer de vanille suiker met vanille extract, wat hier wel te krijgen is, maar is niet echt hetzelfde  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

janenerica

Oké, dank jullie wel voor de reacties.

Dan gaar het wel goed komen. 

:thankyoufw5:

Luc

Vanillestokjes koop je ook beter in  :belgiesmiley: denk ik. Specerijen zijn in de  :smiley-philippines: een stuk duurder.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.