Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

foto's 2016

Gestart door Luc, zaterdag 15 oktober 2016, 16:59:15

Vorige topic - Volgende topic

janvanderijt


callebaut

Knappe foto's Luc, we zijn weer volop aan het genieten  :jajaja:

Luc

Deze keer de foto's kleiner gemaakt.

Santo Nino shrine in Tacloban. Het gebouw is een voormalig buitenverblijf van Imelda Marcos. Nu is het een museum. Op het eerste zicht heeft het gebouw niet veel schade geleden van de typhoon in 2012 maar volgens de gids zijn er nog veel herstellingen nodig. Is mooi binnen maar donker. Wij gaan er eens terug met statief wanneer ik mijn vsa moet verlengen. BI in Tacloban is trouwens veel beter dan die in Mandaue. Buiten mij was er nog een Spanjaard. Na 5 minuten waren we al terug buiten. Die van immigratie kwan buiten nog een praatje slaan. Niet te vergelijken met immigratie in Cebu.

De stad ziet er op het eerste zicht terug netjes uit maar als je een keertje omhoog kijkt zie je nog veel beschadigde daken. Tussen Palo en Tacloban stad veel verlaten huizen gezien met een bordje "house and klot for sale"







Herstellingenswerken aan het Kapitool. Aan het verven met kleine rolletjes.



overal tussen Ormoc en Tacloban nog herstellingswerken tengevolge van Yolanda

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Luc

foto met inkomprijzen. Ik kan de vorige post al niet meer aanpassen. Ook de schrijffouten niet meer verbeteren...

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Luc

nog meer verkleind...

foto van in SM Seaside. Er was toen een dogshow bezig

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

joost


Hallo.
Ik ben al 'n paar dagen aan het uitvogelen om foto's te posten. Wie kan mij daarbij helpen ? Ik heb alles al geprobeerd. Alvast bedankt.
Joost.

Adik

Joost, je kunt op o.a. deze website http://nl.tinypic.com/ je foto uploaden bij "bestand: bladeren".
Ik doe altijd bij verklein kiezen voor messageboard.
Als je dat gedaan hebt en op "nu uploaden" hebt geklikt krijg je nog een controle dat je geen 'bot' bent en een verificatie moet over typen.
Daarna krijg je 4 regels waarvan je de 2e (IMG-code voor forums & berichtenforums) moet kopiëren.  Incl. [IMG ] ... [/ IMG].
Deze kun je plakken in een te opening topic of te plaatsen reactie hier, en dan zou de foto zichtbaar moeten worden.   

Als je al de foto's ergens op een website online hebt, kun je vaak met rechtermuisklik klikken of de afbeelding en kiezen voor "afbeeldingslocatie kopieren".
Als je vervolgens hier een topic opent of een reactie plaatst, kun je in het menu hierboven op de 2e regel (onder de schuine I ) klikken en tussen de [] [/] die verschijnen de cursor zetten en vervolgens plakken (o.a. met Ctrl & V ingedrukt houden). Als je dan het bericht verzendt zou de afbeelding ook zichtmaar moeten worden.  :hoedjeaf:

Ergens anders op dit forum staat een uitgebreidere uitleg maar kon het zo niet vinden.  :hoedjeaf:

daf105paccar

Luc,bedankt voor de foto's. :thankyoufw5:

Luc

Allerheiligen, Undas in Tagalog en Kalag-kalag in Cebuano.

De voorbije dagen wat foto's getrokken op Ormoc public cemetery









massagraf met monument vanwege de in november 1991 overstroming in Ormoc waarbij meer dan 5000 mensen omkwamen



There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Luc

20 october, Ormoc city charter parade. Charter day is de dag waarop een gemeente officieel een stad wordt.



https://scontent.fceb1-1.fna.fbcdn.net/t31.0-8/15002303_10205823505666117_1114422586263243925_o.jpg














There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.