Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Kosten Medisch Onderzoek

Gestart door Kuya Danny, donderdag 29 december 2016, 14:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Kuya Danny

Weet er iemand de juiste kosten voor medisch onderzoek voor visum?
Het gebeurt in een kliniek aanbevolen door de ambassade in Makati maar mijn asawa wil graag weten hoeveel en hoe te betalen,
cash veronderstel ik?We willen graag het juiste bedrag te weten komen.
Het gaat hier om Cohabitation visa.

infas

Ga niet naar die dure kliniek in Makati maar naar de goedkopere ergens in de stad, ik denk dat de ambassade wel ergens eens lijst heeft.

Ronn

Hoi,

Ik ben begin 2016 samen met mijn vriendin op medisch onderzoek gegaan voor cohabitation visa.de prijs was ongeveer 9000 pesos,cash.
en dit in ARGUELLES medical, deze kleine kliniek bevind zich op 1271  ZOBEL ROXAS  MALATE 1004 MANILA

de groeten Ronny

innka3

 :thumb: kijk hebben we wat aan,top ronn  :thumb:

Kuya Danny

Bedankt Ronny,
ze betaalde 7900 + 500 pesos in één van de aangewezen klinieken van de ambassade,ze ging naar Makati daarvoor,
maar nu gaat ze van het ene punt naar het andere om de ambassade te betalen,tot dusver willen ze nergens haar betaling aanvaarden omdat ze geen account of kredietkaart heeft! pfff  :confused2:

Herbie

Mmmmm linker kant van de ambassade heb je een bank, die doen de betalingen naar de ambassade, zonder problemen. Is zelfs te vinden op de webside.

De gegevens van onze bankrekening zijn de volgende:

Account name:
CONSULATE GENERAL OF BELGIUM

Account N°:
1731-0000-14

Swift code:
BOPIPHMM

Address:
BANK OF THE PHILIPPINE ISLANDS (BPI)
AYALA EAST BRANCH
G/F Ayala Life FGU Center
6811 Ayala Avenue, Makati City 1226, Philippines
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kuya Danny

Dank u maar die gegevens had ik al,
het probleem is dat ze de overschrijving niet willen aanvaarden omdat ze een account of kredietkaart zou moeten hebben

Herbie

Dat klopt niet, bank binnen gaan, aan de rechter kant heb je paar kleine computers, gegevens in vullen. Wachten op nummerke. Naar de balie gaan en betalen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kuya Danny

ok,
nogmaals bedankt,
heb het haar juist gezegd,
enig idee hoe laat die bank opengaat?
Want ze moet om 9 uur op de ambassade zijn

Herbie

Gaat maar om negen uur open, maar raad haar aan daar toch al tegen 08.30 te zijn of vroeger, ze staan in een rij, aan te schuiven.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kuya Danny

Haar afspraak is om 9.30 op de ambassade maar moet er om 9 uur al zijn,
ze gaat sowieso zeer vroeg naar Makati,
het zal kantje boord worden om die betaling nog te doen maar we blijven positief ;-)

Herbie

 :thumb: zal wel lukken, wat babbelen met de guard, die heeft vorige maand, voor kennissen het zelf ingevuld, die wist bank account van buiten, zo is niet de eerste keer dat hij dat deed, kleine tip, kan helpen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronn

Klopt Herby,zeer vriendelijke guard,ik wist ook niet waar te beginnen maar hij was heel hulpzaam,gewoon vriendelijk blijven en alles komt in orde.idem met de guard in de ambasade,ook vriendelijke en hulpzame vent.   groeten ronny.

Kuya Danny

alles goed afgelopen Ronny en Herbie,
de guard vertelde haar dat ze best eerst de ambassade binnenging met al haar documenten en daar zouden ze haar dan een document meegeven om te betalen in die bank en dat is dan ook gebeurt :-)
volgens de guard doen de meesten het zo,inderdaad een vriendelijke kerel