Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Yoghurt69

Citaat van: TheDolphin op donderdag 23 maart 2017, 11:57:49
Ja :happy2: dat lijken wel kaboutertjes maar dat zijn het niet. Maar daarnaast staat het product van inheems materiaal waar ze bekend om staan, en dat daar ook goedkoop kunt inkopen? :floet:

bedoel je pottenbakken? in plaats van kabouters  :lachen:




Yoghurt69

Dolphin je maakt het toch zo gemakkelijk met je hints, gaat er nu echt niemand zoeken rond de Lezo church in Aklan?


Yoghurt69

als ik kleur beken mag ik dan mijn beurt doorgeven naar een andere speler AUB?
wie een leuke foto in de aanbieding heeft mag zijn gang gaan van mij
eerst hééél veel memorial gardens en kerkhoven bezocht
daarna alles ivm.  :smiley-philippines: geestelijken gegoogeld te hebben (Jose Rizal staat trouwens met een standbeeld aan de andere kant van de straat)
via uw hint "Adoration Chapel" vond ik vrij snel het geel/rode huisje en ook het standbeeld ... de juiste locatie vinden was peace of cake daarna
https://www.google.be/maps/@11.6663436,122.3289774,3a,45.2y,177.82h,89.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUctt5JKKtPGy7lSRB3o0Vg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=en



TheDolphin

Waarom wil je geen foto plaatsen? Kun je niet een supermakkelijke foto plaatsen en wie die het eerst raad is dan aan de beurt. :ikkeniebegrijp:

Adik

Op de naam van de geestelijke had ik al wel gegoogled, maar de tips daarna kwamen me wat te snel. Er zijn namelijk wel eens dagen dat ik echt wat moet doen op mijn werk  :lachen: 


Gompie007

Citaat van: Adik op donderdag 23 maart 2017, 17:26:26
Op de naam van de geestelijke had ik al wel gegoogled, maar de tips daarna kwamen me wat te snel. Er zijn namelijk wel eens dagen dat ik echt wat moet doen op mijn werk  :lachen:

Ja helaas ikke ook en heb dan geen internet bij de hand.... :jajaja:

Adik

Zat nog te denken aan het huis van Duterte. En zag in mijn zoektocht naar het laatste standbeeld de Sandugo (Blood Compact) Shrine, maar helaas lastig op streetview.

Dat bracht me op de volgende welke ik trof bij een eerdere zoektocht. Ook geen Streetview maar wel Photosphere. Verbazingwekkend dit dier in de Filippijnen te treffen? Ik hoop dat dit zo als een lolletje tussendoor toch geraden kan worden.   :hoedjeaf:





TheDolphin