visum C voor huwelijk in België

Gestart door pinay lover, zaterdag 29 april 2017, 08:22:35

Vorige topic - Volgende topic

pinay lover

hallo members

Gisteren ben ik naar de gemeente geweest voor mijn huwelijksaanvraag om bij de visumaanvraag te voegen. Papierwinkel was in orde en  volgende week is de schepen van Burgerlijke Stand terug en krijg ik dit laatste nodige document.
Volgende week kan ik dan ons dossier volledig krijgen en opsturen naar Imelda om in Manilla de visumaanvraag in te dienen (via die global service)

Hier zou dan de aanvraag naar het parket gestuurd worden die dan de politie moet verzoeken een interview met mij te komen afnemen. Iemand ervaring (zeker wel) met deze procedure ? Hoe loopt dit, hoelang, .....



flipjov

Je krijgt een verhoor over je partner en zij zal dat ook krijgen, ze zullen dan zien of de antwoorden overeen komen en je elkaar wel degelijk kent/relatie hebt. Bij ons duurde dat verhoor 45min. 4 weken later kregen we een bericht van het parket dat er geen bezwaar was tegen ons huwelijk. De politie zal ook wel is thuis komen kijken.

pinay lover

super flipjov, laat ze maar komen .... ik heb hier ondertussen van het forum die resem vragen uitgeprint en vertaald met antwoorden voor men vriendin haar interview... als ze hier komen laat ik ondertussen eens men madam haar kleerkast zien  :lachen: :lachen:

Bij haar vertrek uit Israël naar hier september vorig jaar, had ze heel haar uitzet mee .....