mijn reisfoto's en hopelijk ook binnenkort jullie reis foto's?

Gestart door hakke, zondag 21 mei 2017, 21:05:14

Vorige topic - Volgende topic

hakke

ben in 2016 geweest naar bohol en siquior wou effe met jullie wat foto's delen van deze plaatsen misschien kunnen we zo een topic van maken plaats hier wat foto's van de plaatsen waar je bent geweest?
bohol was gewoon prachtig de natuur de wegen de mensen :happy:
en dan pangloa met zen prachtige stranden
en dan siquor het eiland van bulo bulo  :cold:

floating river in loboc




man made forrest


chocolade hills



en nog wat andere plaatsen in bohol en pangloa




























en dan het prachtige eiland siquior























Budgie

Hakke bedankt!!!  Zijn mooie foto`s Een vraagje kan je er in vervolg tussen ieder foto een regel spatie houden dan staan ze los van elkander.
Getting older beats the alternative -dying young

Rich

Rich de Nederbelg.

hakke

dank u allemaal misschien iemand nog tips en foto van nog mooie plaatsen die we kunnen verkennen :weetikniet: ben nu al op bohol en siquior en camiguin en cagayan de oro en cebu geweest :happy:


Rich

Puerto Galera kan je ook bezoeken, maar Panglao Alona beach in Bohol zijn veel beter.



Ik ben  3 dagen naar white beach in Puerto Galera geweest maar het kan mij niet bekoren. Oude hotels en resorts, en rommelig  :negatief: Geef mij dus maar Alona beach of Boracay  :thumb:
Sabang is naar het schijnt meer voor het nachtleven maar ik heb me laten vertellen dat daar niet eens een strand is.
Rich de Nederbelg.

Margeb

Sabang heeft smalle strand strook, niet bijzonder, nachtleven is er volop om bloemetjes buiten te zetten. :thankyoufw5:.
White beach is meer voor de filipino family uitjes.....oude hotels en goedkoop ogende accommodations.
Weinig schaduw te vinden ook....
In die buurt is Cocco Beach een leuke aanrader voor 1-2 nachten....
Ligt tussen Sabang en White Beach in.... Leuke kamers, van bamboe met ventilator en slapen onder een muskieten net....is leuk en veel in europa zouden een moord doen om zo te slapen. Het resort zelf is mooi en onderhouden, kamers vanaf 3200 pesos dacht ik.