Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Isis roept Marawi uit tot Moslim stad

Gestart door Yoghurt69, dinsdag 23 mei 2017, 19:22:35

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

"The situation in Marawi has stabilized.



"Security forces are in full control of the situation.



"The armed men we are dealing with are not ISIS but members Local Terrorist Group.



"The news being circulated by these terrorists and their sympathizers are spurious and are meant to spread lies and disinformation. It is propaganda to attract foreign terrorists' support and recognition.



"The reported "eyewitness account" is untrue that Amai Pakpak Hospital has been occupied and the people there were held hostage.



"The Marawi City Hall was not occupied as was earlier reported merely quoting "sources".



"The sporadic firefights heard were harassment actions by terrorist sympathizers that were conducted as diversionary tactics to divide the attention of the reinforcing AFP personnel.



"But even these are already held in check.



"Information from operating units states that at around 2PM 23 May 2017, Soldiers, acting on the information regarding the presence of local terrorists and their cohorts, proceeded to Brgy. Basak, Malutlut, Marawi City for a law enforcement Operation.



"The security forces were fired upon constraining them to retaliate.



"Follow-up operations are on-going. We cannot reveal other details so as not to compromise operational security.



"Follow on forces are underway as we speak to further ensure that we will keep the grip of the situation.



"Meanwhile, we fervently urge our people to refrain from posting in social media information that would tend exacerbate the situation. Especially of photos and videos on the movements of our troops and on terrorist propaganda circulating through social media.



"We will continue to provide updates as often as possible with due regard to the security of our operating forces and the conduct of the operations itself."

Bron:https://wiredjournal.net/president-duterte-declares-martial-law-mindanao-island/
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Yoghurt69

#11
bedankt voor jullie  :ontopic: bijdrage  :thumb: ... daarvoor dient een forum toch  :jajaja:

het "7 uur" journaal op VTM nog EEN heeft melding gemaakt vandaag van problemen in  :smiley-philippines:
daarentegen heb ik mijn pinay wel geïnformeerd:
aanslag in Birmingham, komst Donald Trump naar België, overlijden Roger Moore ...

Margeb

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 23 mei 2017, 21:31:39
Citaat van: flipjov op dinsdag 23 mei 2017, 20:02:40
Dat ze maar snel die bende psychopaten dat zichzelf isis noemt opruimen overal ter wereld. Liever vandaag als morgen samen met iedereen dat daar sympathie voor heeft. Voor zo een volk tellen geen mensenrechten.
Pas maar op flipjov of je word ook nog beticht van een die hard fun te zijn van Duterte.... :lachen:
Mensenrechten en zo weet je wel.... :biggrinn:

Appels met peren vergelijken ben je goed in. Groot verschil tussen het executeren van verdachte of een een paar lijpen, met AK-47's die uit naam van een geloof hoofden afsnijden, vrouwen verslaven, bomaanslagen plegen op kinderen, die een concert van hun idool bijwonen etc.

Beetje schandalige opmerking na wat er in Manchester heeft plaats gevonden.

Nick B.

 nico.cheryl

"Kijken of Duterte hier op reageert "
ik ben
1 keer in de Filipijnen geweest. Daar mijn kleine kip ontmoet :-)


Alls je aan de poten v.d.politieke macht zaagt ga je er aan nico,wis en
Val de macht niet aan.
De belgische politieke kaste was meer geinterreseerd in de snelkookpotten v.d.
CCC dan de kogelregen v.d.gangsterbende "bende van Nijvel" (en vele doden).
Duterte gaat gekke bokkesprongen doen , er wordt niet meer gelachen.

P.s. Fijn voor jou "je kleine kippetje" . Lucky you,zoals wel meer hier.
Mijn kippetje is ook " Klein"...we zien er uit als Simon and Garfunkel op de hoes van Bridge over troubled water wat lengteverschil betreft. Hahaaah behoorlijk wat bekijks soms.
"Klein maar dapper is ze"

bananacreek

Net gehoord op ABS/CBN dat er steevaste plannen zijn to declare ook Martial Law in de vidayas om de visayas tegen de ISIS plannen te beschermen...en als er dan ook een curfew komt geen disco meer..... :negatief: :negatief: :negatief:

Nu al demonstreren ze in Cebu City tegen de martial law......misschien hebben ze liever dat hun dochters door de ISIS verkracht worden?... :denk: :denk:

Ok...mijn banden zijn op spanning en ga gewoon door tot het einde..... :ripba8: :ripba8: :ripba8: ????... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Hi Ho Silver..... :lachen: :lachen:






Degenen die hier wonen en niets van Duterte willen weten......nu is uw tijd aangebroken...red uw lichaam en ziel.... :lachen: :lachen: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Yoghurt69

#15




aankomst in Marawi
vermoedelijk iets meer Maute strijders dan we via de media vernemen gezien de machtsontplooiing

volgens de geruchten vecht er ook een Belg mee aan de moslim zijde

TheDolphin


peldoman

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er gene ene kloot meer van, wil het ook niet meer snappen!!!

bananacreek



Ik moet thuis blijven?..................... :confused2: :confused2: :confused2: :run: :run: :run: :run:

bananacreek

Citaat van: peldoman op maandag  5 juni 2017, 13:49:30
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er gene ene kloot meer van, wil het ook niet meer snappen!!!

Gezonder om het niet meer te snappen..... :lachen: :lachen: :lachen: