Te huur (korte of lange periode) Condo (gelijkvloers) Marigondon

Gestart door share, zondag 28 mei 2017, 11:24:07

Vorige topic - Volgende topic

share

Zeer aangenaam appartement op gelijkvloers, volledig ingerichte keuken met grote aircon,, frig/diepvries, 3 slaapkamers, waarvan 2 met aircon, terras, wasmachine, grote fatscreen TV, cignal aansluiting, home cinema, aan zeer redelijke huurprijs (négatioable, reken voor een maand 25k pesos, + 8k electriciteit (tenzij je aircon constant op laat staan, verdubbel dan maar) + 800 pesos water. Guarded aan de ingang. Swimming pool gratis te gebruiken. Allerlei food op wandelafstand (ook 7-11, en 63 pharmacy), met tricycle makkelijk naar Gaisano Grand Mall in Basak.

Reken maar, veel goedkoper dan een hotel, en veel meer ruimte, voor ongeveer 1150 pesos per dag leef je in relatieve luxe. Enige nadeel is traffic om in spitsuur naar Cebu City te geraken.

Contacteer mezelf in  :belgiesmiley: (maar in  :smiley-philippines: als ik ginder ben uiteraard) via PM, ik breng u dan in contact met de housekeeper in  :smiley-philippines: (ik weet de periodes wanneer het NIET vrij is, bvb nu tot 1 juni, en in de kerstperiode is het ook al verhuurd)


share

Meer info:
Prijzen:
Per dag: PHP 1400 (minumum 3 dagen)
Per week: PHP 9000
2 weken: PHP 14000
Maand: PHP 25000
Deposits (water, electriciteit, maintainance, internet)
Week: PHP2000
2 weken: PHP 4000
Maand: PHP 8000
Ter info: dit waren mijn kosten voor de hele maand april:
Water: 540 pesos
Electriciteit: 5355 pesos (met relatief laag airco-gebruik)
Maintance: 1500 pesos
Internet: 1780 pesos.

Alles inbegrepen dus PHP 1140/dag, wat mij betreft is dat super goedkoop in vergelijking wat met men elders durft vragen (er is een Duitser die 700 pesos/dag vraagt in een condo in dezelfde compound enkel voor huur van de slaapkamer, met gemeenschappelijk gebruik van badkamer en keuken met zijn familie)
Mail naar joris@sent.com en ik breng u in contact met de verhuurder (mail niet naar het mailadres in mijn profiel, dat bekijk ik niet elke dag)


stijn54

Gewoon ter info en misschien een gelegenheid om een Belg of Nederlander te ontmoeten :

Ik verblijf sinds enkele jaren steeds in Cebu city , Aloha apartelle,43 General Echavezstreet.  Er zijn   +/-20 condos/ kamers.  gemeubeld met tv, frigo en electrische kookplaat.
Kamers van  +/- /18 m2 tot 50 m2 en prijzen van 8.000 tot 16.000 pesos per maand exclusief water en electriciteit. Deposito een maand huur.
Reserveren is niet mogelijk de manager is Boboy  gsm  +63 9168909690 waarop men hem contacteren om te zien of er iets vrij is is.
Gebouw is redelijk oud maar goed gelegen ,  dichtbij Ayala, mango, abellana etc. en niet duur voor de locatie maar verwacht uiteraard  geen grote luxe.

share

Ik ben in Manila 25 februari, in Cebu vanaf 10 maart, ik zal eens komen kijken... (Ik logeer niet meer in Marigondon wegens teveel traffic)