Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bellen met KPN naar Filippijnen

Gestart door Budgie, maandag 3 juli 2017, 22:03:39

Vorige topic - Volgende topic

Budgie

Ik heb een telefoonaansluiting via KPN en als abonnement BELVRIJ Kost 16.50 tot nog toe en hoef de gesprekken binnen Nederland ook naar mobiel niet te betalen en ook naar oa Engeland en de VS en Canada is het gratis naar vaste nummers.

Nu is het wat dat betreft veranderd en kan ik naar 80 landen vrij (gratis) bellen en daar hoort ook de Filippijnen bij en wat nog belangrijker is zowel naar vaste lijnen als naar de mobile telefoons Dus asawa kan gratis bellen met haar familie en kennissen in de Filippijnen in plaats van via betaalde nummers Scheelt dus weer op de rekening.
Getting older beats the alternative -dying young

Michaela

Het is mooi om waar te zijn! Ik wacht even af en als het u echt bevalt wil ik ook zon abonnement.

Luke

Citaat van: Budgie op maandag  3 juli 2017, 22:03:39
Ik heb een telefoonaansluiting via KPN en als abonnement BELVRIJ Kost 16.50 tot nog toe en hoef de gesprekken binnen Nederland ook naar mobiel niet te betalen en ook naar oa Engeland en de VS en Canada is het gratis naar vaste nummers.

Nu is het wat dat betreft veranderd en kan ik naar 80 landen vrij (gratis) bellen en daar hoort ook de Filippijnen bij en wat nog belangrijker is zowel naar vaste lijnen als naar de mobile telefoons Dus asawa kan gratis bellen met haar familie en kennissen in de Filippijnen in plaats van via betaalde nummers Scheelt dus weer op de rekening.

heb jij dan een "speciaal" abonnement??
https://www.kpn.com/bellen/tarieven/los-abonnement/belvrij.htm

Budgie

Citaat van: Luke op dinsdag  4 juli 2017, 09:20:34
Citaat van: Budgie op maandag  3 juli 2017, 22:03:39
Ik heb een telefoonaansluiting via KPN en als abonnement BELVRIJ Kost 16.50 tot nog toe en hoef de gesprekken binnen Nederland ook naar mobiel niet te betalen en ook naar oa Engeland en de VS en Canada is het gratis naar vaste nummers.

Nu is het wat dat betreft veranderd en kan ik naar 80 landen vrij (gratis) bellen en daar hoort ook de Filippijnen bij en wat nog belangrijker is zowel naar vaste lijnen als naar de mobile telefoons Dus asawa kan gratis bellen met haar familie en kennissen in de Filippijnen in plaats van via betaalde nummers Scheelt dus weer op de rekening.

heb jij dan een "speciaal" abonnement??
https://www.kpn.com/bellen/tarieven/los-abonnement/belvrij.htm
Nee gewoon belvrij altijd en die kost €16.00 meer als dat je een basis abonnement heb en alle gesprekken moet betalen tevens heb ik internet via hun
Getting older beats the alternative -dying young

Budgie

Citaat van: Michaela op dinsdag  4 juli 2017, 08:58:58
Het is mooi om waar te zijn! Ik wacht even af en als het u echt bevalt wil ik ook zon abonnement.

Als ik straks eind van de maand de rekening krijg laat ik je het wel weten
Getting older beats the alternative -dying young

Pinkpanther

Mischien nog wel een verassing ................ :lachen: :lachen: :lachen:

BELLEN BUITENLAND  €  788,-   :lachen: :lachen: :lachen:

Cosyns Guy

Heb het zoniet op abonnementen.
Mijn vrouw belt via Lebara met een oplaad kaart.
12 cent per minuut met Lebara Plus, 2 cent dacht ik naar vaste lijn.
Is het saldo op bijladen online, blijft overzichtelijk ook op die manier.
En Whassup en Messenger blijven nog altijd de goedkoopste mogelijheden. Kost je niks als je internet hebt, van je internet abonnement afgezien natuurlijk.


Michaela

Citaat van: Budgie op dinsdag  4 juli 2017, 21:56:58
Citaat van: Michaela op dinsdag  4 juli 2017, 08:58:58
Het is mooi om waar te zijn! Ik wacht even af en als het u echt bevalt wil ik ook zon abonnement.

Als ik straks eind van de maand de rekening krijg laat ik je het wel weten

Dank u  :thumb:
Dit zou voordeliger, minder werk en goedkoper zijn vergelijken met prepaid card Lyca of Lebara.

Budgie

Citaat van: Pinkpanther op dinsdag  4 juli 2017, 22:36:44
Mischien nog wel een verassing ................ :lachen: :lachen: :lachen:

BELLEN BUITENLAND  €  788,-   :lachen: :lachen: :lachen:

Denk het niet want ik heb een copie van mijn chat met KPN en daarin bevestigd diegene met wie ik chatte wat ik las op de site en nogmaals nadat hij intern overleg had gehad of het inderdaad klopte
Getting older beats the alternative -dying young

maastricht

Staat ook op de web site van KPN, zou toch waar moeten zijn.

https://www.kpn.com/bellen/tarieven/los-abonnement/belvrij.htm

De ruim 80 landen van BelVrij
Albanië, Andorra, Argentinië, Aruba, Australië, België, Bonaire (Nederlandse Antillen), Bosnië Herzegovina, Brazilië, Bulgarije, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Curaçao (Nederlandse Antillen), Cyprus, Denemarken, Dominicaanse republiek, Duitsland, El Salvador, Engeland, Estland, Filipijnen,