Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bellen met KPN naar Filippijnen

Gestart door Budgie, maandag 3 juli 2017, 22:03:39

Vorige topic - Volgende topic

Budgie

Michaela Heb vandaag de rekening gekregen over de eerste helft van juli Ze hadden blijkbaar de software nog niet in orde want er stonden een paar pittige posten op naar Nieuw-Zeeland want die viel er ook onder maar alles was via een credit al opgelost en inderdaad de Filippijnen gratis en als je dan zie dat asawa 90 minuten lult met haar vriendin is dat nog een flinke besparing t.o.v. 0900 nummer

Heb die €16.00 die je extra betaal per maand er snel uit met belvrij van KPN 

Jammer dus Pinkpanther en ook voor Luc want ja jullie in Belgie hebben zoiets niet dus bel je je arm

Maar dit is wel voor mij een leer Als je mensen probeer te helpen zeiken sommige hier alleen maar je af. Dus beter niet posten.
Getting older beats the alternative -dying young

Luke

Citaat van: Budgie op vrijdag 21 juli 2017, 22:04:16

Jammer dus Pinkpanther en ook voor Luc want ja jullie in Belgie hebben zoiets niet dus bel je je arm

Maar dit is wel voor mij een leer Als je mensen probeer te helpen zeiken sommige hier alleen maar je af. Dus beter niet posten.

Bedoel je mij?
Ik keek alleen maar naar even naar de KPN website.
En ik woon niet in BE. Bellen naar BE al evenmin.
Dus wat zit je hier te kankeren?

Ronny55

Gebruik gewoon Skype, heb daar wat beltegoed gekocht . Bel vrij gunstig naar vaste nummers , schrik ook niet meer als ik op de "juke-box" wordt aangesloten , zoals bij de meeste officiële instantie's  .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

peldoman

Waarom betalen, Skype, Messenger, Facebook, Yahoo etc, ik gebruik altijd een van hen, het is gratis, enne ze
kenne je kop ook nog zien als je dat wil! :ikkeniebegrijp:

Yoghurt69

@peldoman: kan jij vaste nummers of officiële instanties bellen in bovengenoemde media?

bij Skype & Viber heb ik ook beltegoed die ik hiervoor soms gebruik
iemand ervaring met Yeecall ?

boomerang

Ik bel met mijn Skype tegoed vanuit de Filipijnen, zowel in de Filipijnen als naar alle landen in de wereld zéér voordelig.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

peldoman

Citaat van: Yoghurt69 op zaterdag 12 augustus 2017, 00:55:16
@peldoman: kan jij vaste nummers of officiële instanties bellen in bovengenoemde media?

bij Skype & Viber heb ik ook beltegoed die ik hiervoor soms gebruik
iemand ervaring met Yeecall ?
Ja dat kan ik, met een Skype/Voip  telefoon.

Budgie

Citaat van: peldoman op vrijdag 11 augustus 2017, 13:53:24
Waarom betalen, Skype, Messenger, Facebook, Yahoo etc, ik gebruik altijd een van hen, het is gratis, enne ze
kenne je kop ook nog zien als je dat wil! :ikkeniebegrijp:

Peldo en anderen Denk je dat ik geld teveel heb. Moet ik ze eerst nog voorzien van laptop of dure telefoon
Vind dit echt weer antwoorden van mensen die niet nadenken maar ja is wel mijn laatste post Erger mij aan mensen die niet nadenken en dan moeten weten dat de gewone Filipino hier de centen niet voor heeft.
En diverse mensen die hier leuke bijdragen leverde zijn de laatste tijd verdwenen zoals bv Bananecreek
Getting older beats the alternative -dying young

opinie

 :denk:
Er zijn genoeg smartphones in de  :smiley-philippines: , zo speciaal is dat niet. Met een RAM van 2Gb begint vanaf PhP 2.500 nieuw.
Hoe zullen ze anders contact gemaakt hebben zonder FB?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Yoghurt69

Budgie dit is een forum zoals vele anderen waar ieder lid zijn mening kwijt kan.
Til er niet te zwaar aan, sommige post's zeggen inderdaad meer over de plaatser dan het bericht zelf,
dit neemt niet weg dat tussen de regels lezen mij soms wijzer maakt.

smartphones zijn er volgens mij meer dan voldoende maar de internet verbinding laat soms te wensen over voor een videocall

wat is een skype/Voip telefoon om gratis mee naar vaste nummers in het buitenland te bellen, hoe werkt dat?