hoe kan ik checken of iemand zegt wie ze is ?

Gestart door nakoe, zaterdag 30 mei 2009, 13:52:13

Vorige topic - Volgende topic

wispelturig

hoi jens,

Ik vind het heel spijtig maar ik vreesd dat er is iets dat niet  klopt met u leuke meid. Als zij een ster is, normaal verdiened zij redelijk geld. Je hoeft dus geen geld te geven. als je mij zou in vertrouwen wil nemen ik zal proberen op te zoeken in een name database. Spijtig genoeg ik kan de name database niet overklappen. Als ze op tv of een film mespeelde is ze normaal bekend in het hele land. De maalaala Mo kaya is een van de bekendste serie in de filippijnen. zelfs de figuranten zijn bekende namen. je kan de serie via internet bekijken door pinoy channel. een week later geloof ik. Trouwens pinoy channel staat er in nuttige adresen neem maar een kijkje, misschien vind je iets.

wispelturig

Sorry, nakoe  & jen verkeerde naam geschreven,

wispelturig

Nakoe,

ben vergeten te zeggen oppassen met prive detective, er zijn 4 duizend Reynaldo De la Cruz in de filippijnen, Ik bedoel daarmee, met 90 million Filipino's zijn er vele mensen met dezelfde namen. Ik heb ook minsten 141 naam genoot dus! ooopsssssssss! eerlijk gezegd ken ik geen fatsoenlijke dame die heel goed kan vloeken. Maar......... there is always an exception to the rule nietwaar? uitzonderlijke gevaal zijn meestal de bijzonderste. Ik wens je sucess ! :

Rich

Beste Nakou,


Eén goede raad jongen...........Stoppen ermee !!!

Vanaf het moment dat je twijfelt over zulk soort zaken , zoals een naam en/of adres waar je niet zeker van bent,....gewoon stoppen.

Stuur ook geen geld meer op, want als zij is zonder twijfel een gold-digger.

Voordat je nog maar begint met schrijven of chatten, zorg ervoor dat je veel te weten komt over de Filippijnse cultuur.  En vraag zoals op forums zoals deze raad of informatie aan mensen die het land en zijn cultuur kent.

Stuur nooit of te nimmer geld op als je de persoon in kwestie nog nooit hebt ontmoet.
Probeer eerst door goeie vragen te stelen met wie je te maken hebt, bijvoorbeeld opleiding, werk (héél belangrijk)
en op die manier kan je al veel te weten komen.

Laat ze nooit naar Belgie of nederland komen als je ze nog nooit gezien en ontmoet hebt,  dat kan je later veel last besparen, en dat is ook logisch.
Rich de Nederbelg.

stefan.

Toch even mijn mening hier. Tijdens mijn verblijf op de Filippijnen in 2007, had ik een relatie met een Pinay-model, die niet zo echt bekend is doch af en toe wel in de 'boekjes' ginds staat. (Ik spreek hier over Reinalyn Diego). Zij had een (zelfverdiende) loft in Makati, Manila en een kast van een villa in Jaen, haar geboortedorp. Voor enkele uurtjes poseren of modeshow in Manilla bijwonen verdiende zij soms enkele honderdduizenden peso's en het is nooit bij haar opgekomen om mij ook maar één peso te vragen, zelfs als was ik 'de blanke'. Wel integendeel; telkens we uit gingen eten ofzo (en ze koos nooit de goedkoopste plekjes in Makati) stond ze erop dat ZIJ degene was, die het gelag betaalde. Haar vriendinnen die uit hetzelfde milieu kwamen, waren hetzelfde. Ik bedoel maar, mijn ervaring met Filipina's uit de showbizz is, dat zij te trots zijn om om geld te vragen, en er integendeel graag mee smijten om te laten zien hoeveel ze verdienen....