Vlaamse Filipina bevrijdt nichtje in Caïro waar ze jarenlang opgesloten zat

Gestart door ganda, vrijdag 6 oktober 2017, 17:41:37

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Citaat van: tjenn op donderdag 11 januari 2018, 08:57:52
Klopt zeker Ronny niet alleen in het midden oosten maar daar zijn wel extreem gevallen zoals verkrachtingen slagen en zelfs overgieten met heet water of olie, heeft vorige keer nog op het nieuws geweest. dat gaat ge in België ni meemaken denk ik.

Ook in BE:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/slachtoffer-zuuraanval-wat-die-man-gedaan-heeft-is-onmenselijk~aa4d308a/

innka3

Citaat van: flipjov op zaterdag  7 oktober 2017, 23:11:24
Gebeurt niet alleen bij meisjes maar ook bij mannen hoor, de broer van men vrouw zat zo 6 maanden in saudi Arabia 7 dagen per week 12u per dag te werken en heeft nooit geen geld gezien, men vrouw had toen zijn ticket gekocht zodat hij terug kon naar filipijnen. Hij was wel niet opgesloten en vrij te gaan wanneer hij wou.
ja 3 maand geleden ook meegemaakt.ik kom van verlof terug,zegt een phil tegen mij ''ik hoop dat ik geld krijg deze maand'' zeg ik oke waarom zeg je dat zegt hij ''ja al 6 maand niks gehad'' ik wtf is dit .en wie nog meer ,hij ja de 2 nepalesen en 3 indie'rs ook .ze werken voor een uitzendburo ,gelijk via de project manager beslag laten leggen op de betalingen aan dit buro .eerst hebben ze 3 maand gehad en later nog 2 maand dus dat is goed gekomen ,maar ik hoorde van hun dat omdat zei geld hadden gekregen ,anderen die ergens anders werken voor dat uitzendburo daarom niets hebben gehad.en niet vergeten natuurlijk dat de meesten een contract van 2 jaar afsluiten en hun pas bij de sponser ligt .dus zo weggaan kunnen ze wel vergeten

Ronny55

wie denkt dat slavernij en kinderarbeid in  :eu::belgiesmiley: :nederlandsevlag: ) niet meer bestaat....Droom verder.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.