Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

philpost

Gestart door janvanderijt, woensdag 18 oktober 2017, 10:27:25

Vorige topic - Volgende topic

Yoghurt69

mijn aangifte wordt altijd door de boekhouder ingediend
dit gebeurt zowaar volledig digitaal, zelfs de aangifte zelf ontvang ik niet meer per post
mijn documenten zitten in een ringmap en die kunnen gerust op het boekhoudkantoor bewaard worden

@Ronny dit lijkt mij toch wel een beter alternatief + boekhouder is steeds up to date met de wetgeving

Ronny55

Citaat van: Yoghurt69 op donderdag 19 oktober 2017, 06:21:26
mijn aangifte wordt altijd door de boekhouder ingediend
dit gebeurt zowaar volledig digitaal, zelfs de aangifte zelf ontvang ik niet meer per post
mijn documenten zitten in een ringmap en die kunnen gerust op het boekhoudkantoor bewaard worden

@Ronny dit lijkt mij toch wel een beter alternatief + boekhouder is steeds up to date met de wetgeving

Waar woon jij ? ik woon in de  :smiley-philippines: ik val onder "niet inwoners " heb niet veel aan een Belgische boekhouder. Het gaat hier gewoon om Philpost de zo lamentabel werkt
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Luke

Citaat van: Ronny55 op donderdag 19 oktober 2017, 08:05:41
Citaat van: Yoghurt69 op donderdag 19 oktober 2017, 06:21:26
mijn aangifte wordt altijd door de boekhouder ingediend
dit gebeurt zowaar volledig digitaal, zelfs de aangifte zelf ontvang ik niet meer per post
mijn documenten zitten in een ringmap en die kunnen gerust op het boekhoudkantoor bewaard worden

@Ronny dit lijkt mij toch wel een beter alternatief + boekhouder is steeds up to date met de wetgeving

Waar woon jij ? ik woon in de  :smiley-philippines: ik val onder "niet inwoners " heb niet veel aan een Belgische boekhouder. Het gaat hier gewoon om Philpost de zo lamentabel werkt

Ik heb nog nooit een belastingbrief ingevuld en mijn domicilie is ook in de PH.
De financiële dienst van het bedrijf doet de aangifte en gezien ik geen eigendom heb valt er weinig in te vullen.

Waarom zou je niemand kunnen vertrouwen om het te laten doen, dat je druk te maken over Philpost.

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronny55

Ben een beetje overhaast geweest wat betreft Philpost. Heb intussen mijn belastingaangifte binnen. Volgens de belastingen was die op 09/09 verstuurd , nu ik op de brief kijk is deze pas 06/10/2017 verstuurd in de  :smiley-philippines: 12/10 en in CDO 18/10 afgeleverd 20/10.  Dat is "maar" 14 dagen onderweg.  :thumb:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.