Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Miss Belgium 2018

Gestart door diky dik, zaterdag 13 januari 2018, 23:14:32

Vorige topic - Volgende topic

innka3

Citaat van: Baliw-katok op vrijdag 26 januari 2018, 14:16:42
Citaat van: Riens op vrijdag 26 januari 2018, 13:51:54
Maar we dwalen wel flink af, ik vind miss België gewoon een streling voor het oog. En respect voor haar wil om hogerop te komen.

Idd een mooie en sympathieke dame


inderdaad  :thumb: :thankyoufw5: maar wasdanou zo'n midlifecrisis die haar klef vasthoud  :denk:

Baliw-katok

Citaat van: innka3 op vrijdag 26 januari 2018, 14:23:33
inderdaad  :thumb: :thankyoufw5: maar wasdanou zo'n midlifecrisis die haar klef vasthoud  :denk:
:lachen: :floet:


Rich

@Ronny55 en @tjen,

Er is al veel gezegd en geschreven, en ik heb veel eerder mijn standpunt en mening gegeven als het over Moslims gaat, en ook volgens mij mogen ze die  Marokkanen die voor allerlei overlast zorgen terug sturen, en men had de grenscontroles nooit mogen opheffen., enz enz enz enz................................Helemaal mee eens dat je met Aziaten geen last hebt, maar meestal wel met Marokkanen.

Ieder mens weet ondertussen wel dat we veel te tolerant zijn geweest met onze pamper politiek enz enz enz enz......

Maar,..................als ik het ook maar even NIET eens ben met de houding van een Filip de Winter dan Beginnen er hier meteen een paar te steigeren en krijg je meteen een paar oogkleppen aangemeten omdat je hun goeroe niet volgt. Wat een bekrompen en enge gedachten gang van mensen die dus duidelijk generaliseren als het over Moslims, vluchtelingen, enz gaat.

En hier laat ik het bij wat dit betreft.


Rich de Nederbelg.

Fail_over

Citaat van: Rich op vrijdag 26 januari 2018, 23:29:01
@Ronny55 en @tjen,

Er is al veel gezegd en geschreven, en ik heb veel eerder mijn standpunt en mening gegeven als het over Moslims gaat, en ook volgens mij mogen ze die  Marokkanen die voor allerlei overlast zorgen terug sturen, en men had de grenscontroles nooit mogen opheffen., enz enz enz enz................................Helemaal mee eens dat je met Aziaten geen last hebt, maar meestal wel met Marokkanen.

Ieder mens weet ondertussen wel dat we veel te tolerant zijn geweest met onze pamper politiek enz enz enz enz......

Maar,..................als ik het ook maar even NIET eens ben met de houding van een Filip de Winter dan Beginnen er hier meteen een paar te steigeren en krijg je meteen een paar oogkleppen aangemeten omdat je hun goeroe niet volgt. Wat een bekrompen en enge gedachten gang van mensen die dus duidelijk generaliseren als het over Moslims, vluchtelingen, enz gaat.

En hier laat ik het bij wat dit betreft.

Ik respecteer ieder zijn geloof wat hij of zij wil geloven. Zolang hij of zij hun geloof niet opdringt aan een ander die anders gelovig is.

Ik ken de koran niet en ik weiger me in die materie te verdiepen omdat het gewoon mijn ding niet is. Gelijk dat ik me niet in de Bijbel wil verdiepen omdat het mijn ding niet is.

Ik ken echter alleen prachtige mensen. Negers, moslims, Duitsers, turken, Belgen, Vlamingen en Walen. Filippijnen en Nederlanders, en vele meer.
Wanneer gaat er iemand die slimmer is dan ik nu eens eindelijk zorgen dat er een overlevingsplan komt voor deze wereld.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Kano

Ik zeg altijd, ook in de Filipijnen : "De vrijheid van het individu houdt ontegensprekelijk op wanneer die de vrijheid van een ander individu aantast"

En met Miss Belgium 2018 zou ik best een beschuitje willen eten  :haha:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

diky dik



tjenn

De Belgische dame die mee gedaan heeft aan de laatste Miss Universe dat was een knappe verschijning.

tipsy

Heb haar ontmoet in een Thais restaurant in Antwerpen, met haar vriend piloot. Zeer gewone, sympathieke verschijning...