Daar vertellen ze mijn gf dat ze dat niet meer doen en je via de rechtbank het euvel moet rechtzetten. Kan dat zo maar?
Kan dat zo maar? Tja, op de

kan alles. Niets is te bewijzen, maar als ze ruiken dat er een kano in het spel is wil men nog wel eens een "foutje" maken.
Bij ons hadden ze de Nationaliteit van mijn Asawa op het huwelijkscontract op "Dutch" gezet. (4 handgeschreven kopieën en diegene waar mee we de visa bij de Belgische ambassade wilde aanvragen was verkeert.
Zou dat mogelijk zijn, want via Court is echt de laatste optie.
Via Court ben je zeker een jaar verder. Via een advocaat aanvragen (als je al een mee werkend advocaat kan vinden) Aanvraag indienen. Na process moet er een publicatie komen in 3 staatsbladen waar menig iemand bezwaar moet kunnen maken op de verandering. Dan wordt er een officieel document uitgegeven waarop de correctie kenbaar gemaakt wordt.
Let op! Dit zal geen document zijn waarop de middle name correct gespeld zal zijn. Dit zal een document zijn met een stempel waarin duidelijk gemaakt wordt dat de correctie van de middle name gerechtvaardigd is. En hoe de middel name goed is.
Documenteren, en archiveren in de

is een ramp, en werkt nog steeds corruptie in de hand omdat men er z'n eigen hand naar kan zetten.
Heel veel suc6!
ps
Vanuit mijn diepe geheugen staat mij iets bij dat er onderscheid gemaakt wordt tussen "minnor corrections" en "Major corrections" je zou uit moeten zoeken wat de verschillen zijn.