Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Red Horse bier

Gestart door Peterzld, maandag 13 augustus 2018, 16:04:57

Vorige topic - Volgende topic

Peterzld

Hallo
Heb tijdens mijn vakantie in Manilla heerlijk genoten van Red Horse bier, een sterk biertje van bijna 7% met een heerlijke niet al te zoete en ook niet te bittere afdronk.
Kocht die daar altijd bij 1 van de talloze 7Elevens of Japanse concurrent Ministop.
Iemand een tip waar ik dit bier in Nederland kan halen, slijter, supermarkt etc..?

joost


Hallo PeterZLD.
Red Horse is meestal wel te verkrijgen bij de wat grotere toko's. Misschien zijn er wel meer winkels waar dit te koop is maar dat weet ik zo niet.
Groeten.
Joost.

Fail_over

Sari sari in Bree ( :belgiesmiley: ) heeft regelmatig Red Horse en San Miguel (Niet de light)

https://www.facebook.com/pages/biz/bree/sarisari-asianfoodsbe-177559799103089/

Moet wel snel zijn want volgens mij gaan ze ermee ophouden.

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

flipjov

Sunwah in Antwerpen heb je altijd Red Horse. Maar komaan, je hebt hier wel betere bieren dan een red horse, maar oke smaken verschillen natuurlijk  :lachen:

O.B.Bommel

Citaat van: flipjov op maandag 13 augustus 2018, 21:40:35
Sunwah in Antwerpen heb je altijd Red Horse. Maar komaan, je hebt hier wel betere bieren dan een red horse, maar oke smaken verschillen natuurlijk  :lachen:
Tip: Neem een Europees lager bier en meng dat met jenever of wodka tot je rond de 8% zit. Dan krijg je dat Red Horse gevoel. Zo maken ze het daar ook, dan met Gin. Heb ik mij eens laten vertellen. Eigenlijk was Red Horse dan zijn tijd vooruit, waren er al voor die breeze-drankjes.

Voor de Filipino's is het vooral van belang dat ze eerder dronken zijn, dat is dan goedkoper. De nog armeren kiezen dan voor de Tanduay, nog eerder zat voor de prijs.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Chowking

 in Noord Holland bij de Beverwijkse Bazaar bij Amazing oriental  Supermarket Beverwijk verkopen ze asian bieren, GEEN Redhorse maar Wel San Miguel bier in fles  :fles: .Anders zou kunnen informeren bij je plaatselijke toko of ze red horse kunnen bestellen.


www.amazingoriental.com/winkels/beverwijk/