Auteur Topic: ABN AMRO bank wijst (meer dan 10.0000) emigranten nu echt de deur  (gelezen 4064 keer)

Offline Ronny55

• Forumlid
  • *
  • Land: ph
  • Nationaliteit: be
  • Geslacht: Man
  • zeg wat je wil, zolang ik u niet moet voederen
Re: ABN AMRO bank wijst (meer dan 10.0000) emigranten nu echt de deur
« Reactie #10 Gepost op: zondag 4 maart 2018, 03:53:07 »
In  :belgiesmiley:  Bij PNB Parisbas Fortis (voorlopig) geen probleem , de rekening op mij en mijn vrouw op mijn adres in de  :smiley-philippines:  heb zelfs een  :belgiesmiley:  Visakaart op mijn adres hier  :smiley-philippines:  .  Hoelang nog  :weetikniet:

Offline bananacreek

• Forumlid
  • *
  • Land: 00
  • Nationaliteit: 00
« Reactie #11 Gepost op: zondag 4 maart 2018, 12:35:18 »
Dank u voor  de link....ik weet niet eens wat een app is....dacht altijd verkorting voor appel..... :denk:  :denk:

Wat als je hier 76 gaat worden en je begint te dementeren?.......geen bankrekeningen meer voor expats.;....enz enz....geen geld meer om naar Nederland te kunnen komen enz enz....lekker pensioneren op de  :smiley-philippines:  ?..... :lachen:  :lachen:  :negatief:  :negatief:  :negatief:

Goed dat een forum je nog een beetje kan helpen met adviezen en/of ervaringen zolangs ze daar maar niet beginnen met "wat een stomme klootzak ben je"..... als je daar niet van op de hoogte bent en het internet gebeuren hier op de  :smiley-philippines:  met een slakkegang voort beweegt...... :run:  :run:  :run:

Ok...NIET IN PANIEK RAKEN ZEGT U DAAR IN  :belgiesmiley:  EN :nederlandsevlag: ?......goed voor de mensen die nog een vast adres hebben in die landen...

Offline bananacreek

• Forumlid
  • *
« Reactie #12 Gepost op: zondag 4 maart 2018, 13:55:25 »

NAAR DE  :smiley-philippines: WORDT ALLEEN IN EUROS UITBETAALD...dus geen wisselkoersen...

Dus nog geen reden voo volledige paniek in het kippenhok...nu het defensie pensioen nog..... :denk:  :denk:

https://www.svb.nl/int/nl/aow/uitbetalen_aow/buiten_nederland/index.jsp

Offline bananacreek

• Forumlid
  • *
« Reactie #13 Gepost op: zondag 4 maart 2018, 14:03:00 »
Nu kan ik toch weer een ietsje slapen vannacht...(maar met een halve dormicum ... :applaus:  :applaus:  :applaus:  :applaus:

Beter vroeg voorbereiden op het slechte nieuws als op het laatste moment.... :denk:  :denk:  :denk: