Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geld opsturen ?

Gestart door nor, donderdag 14 april 2016, 23:09:57

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Na veel pogingen is het gelukt bik HSBC.
Maar ik heb er niet veel aan, gezien de limiet...


Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Bjorna145

Rechtstreeks overmaken van de bank heb je geen limieten, Metrobank gaf gisteren 61.4php.

succes

Johan

Antonio

Citaat van: Bjorna145 op dinsdag 15 augustus 2023, 00:54:31Rechtstreeks overmaken van de bank heb je geen limieten, Metrobank gaf gisteren 61.4php.

succes

Johan
Transaktiekosten ?
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Bjorna145

Metrobank rekent niets de kosten liggen bij de Nederlandse/Belgiesche bank of verzekeringsinstelling.
Hoe groter het bedrag hoe hoger de kosten.

Rabobank heeft hier geen invloed op. Kosten: € 8 + 0,1% toeslag over het bedrag (minimaal € 8 en maximaal € 35). Let op: je betaalt een toeslag van € 10 als je geen BIC van de bank van de ontvanger invult.

Dit zijn de kosten per bank als je via internetbankieren overboekt: ABN AMRO: €9 + een tarief per land (als je voor OUR kiest). ASN Bank, RegioBank en SNS: 0,1% van het bedrag (minimum €5 en maximum €50).

https://www.ing.nl/particulier/betalen/buitenland/geld-overmaken-naar-buitenland
 
Bij mij zijn het verzekerings instellingen en ik weet niet met welke bank dat deze werken.
Mijn kosten zijn terug gerekend van een euro of drie tot rond de 10 a 15 euro.

m.vr.gr.

Johan

Bjorna145

Heb net mijn AOW binnen gekregen terug gerekent iet meer dan een EURO kosten.

m.vr.gr.

Johan

koy

Citaat van: Antonio op maandag 14 augustus 2023, 16:41:35Na veel pogingen is het gelukt bik HSBC.
Maar ik heb er niet veel aan, gezien de limiet...




Je kan het evengoed in tweemaal doen want er zijn toch geen transferkosten aan verbonden.

grtjs koy
leven en laten leven...

Antonio

#56
Citaat van: koy op woensdag 16 augustus 2023, 05:28:24
Citaat van: Antonio op maandag 14 augustus 2023, 16:41:35Na veel pogingen is het gelukt bik HSBC.
Maar ik heb er niet veel aan, gezien de limiet.
Je kan het evengoed in tweemaal doen want er zijn toch geen transferkosten aan verbonden.

grtjs koy

Dat klopt natuurlijk, maar ik maak zelden kleine bedragen over. Meestal 5 of 10 kEuro.
Maar effe wat extra typen bespaart me dan wel de kosten zoals bijv. Wise in rekening brengt...

Ik ga het eens proberen !
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

maastricht

Je moet ook naar de koers kijken waarmee wordt gerekend, die van Wise is bijna altijd hoger. Bij de ene komen de kosten uit de koers en een ander rekent de kosten apart.

Antonio

Citaat van: maastricht op donderdag 17 augustus 2023, 02:29:27Je moet ook naar de koers kijken waarmee wordt gerekend, die van Wise is bijna altijd hoger. Bij de ene komen de kosten uit de koers en een ander rekent de kosten apart.
Idd, of een combinatie van beiden.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde