Boracay closed for 6 months starting April 26, says Roque

Gestart door Rich, woensdag 4 april 2018, 19:05:55

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Duterte moet zijn eigen bestuur eerst maar eens aanpakken.  Wie hebben jarenlang buildingpermits, sanitary permits, occupancy permits etc afgegeven, nooit geinspecteerd en gehandhaafd maar wel geincasseerd? 
En dan, het ontbreekt aan rioolstelsels en rioolwaterzuivering, waar moet die troep dan heen. In septic tanks zeker en als die worden geleegd waar gaat dat heen.....nou ik weet het wel hoor.  En dan,  zorgen voor een vuilnisophaaldienst. Bij mij in de buurt wordt geen vuilnis opgehaald, Iedereen hier verbrandt dagelijks al wat verbranden kan en de rest ......je hoeft niet 3x te raden.  :benweg:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

D30 heeft groot gelijk, dat ze de boel maar eens deftig opkuizen. Want het gene dat de toerist niet zien is al hun afval dat ze dumpen in de grond. Maar het is niet alleen daar hoor. Paar weken geleden nog in Alona geweest. Als je wa rond toert op het eiland. Zie je waar ze al hun afval dumpen in de grond. Pmd bergen hoog. Sabang, Puerto Galera juist het zelfde. Malapascua ook.  :run:  :run: maar het zijn de :smiley-philippines: niet alleen hoor. Overal waar er veel hotels zijn, is het voor de kloten. Kijk naar de Malediven, Thilafushi eiland, het eiland is gewoon te klein geworden.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

tjenn

Ok Duterte heeft gelijk maar ik hoor niets van overtredingen in Davao terwijl iedereen weet dat het daar hetzelfde is bv. in Samal en omstreken. Eigenlijk heel de Filipijnen je kan het vergelijken met 50 à 60 jaar geleden in België toen staken ze ook al het vuil in de grond.

Kano

Alle soorten vergunningen verlenen, niet inspecteren en handhaven maar wel de gelden voor die vergunningen incasseren. En dan ook nog toeristenbelasting heffen waarvan nu blijkt dat daar kennelijk behoorlijk is mee gesjoemeld.

https://boracayislandupdate.blogspot.com/2018/04/aklan-officials-ready-for-probe-on.html
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

innka3

en nu nog opspuiten de strand,maar daar zal wel geen peso's voor zijn. :ikkeniebegrijp:



upload image

Riens

Daar heb je ook Euro's voor nodig, want daar heb je een buitenlands bedrijf voor nodig. Hoogstwaarschijnlijk eentje uit Nederland.

Ik zei al tegen de kinderen van mijn vrouw, als je terug wil later dan studeer je het best af in watermanagement, dat wordt booming in de Filipijnen het besef begint te komen dat riolering belangrijk wordt.

tjenn

Ik hoorde gisteren op t'nieuws dat hij(Duterte) er een natuur gebied wil van maken en het aan de boeren wil schenken.  :confused2:

Herbie

 :lachen: :ikkeniebegrijp: tjenn, iets dat miljoenen opbrengt, zo maar weg kieperen. Waar moeten al die Korianen naar toe :denk: Alona :confused2: zit er al vol :weetikniet: dat ze maar naar Samal gaan.  :run:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Duterte claimt dat de overheid eigenaar is van het hele eiland Boracay Door een proclamatie schijnt van de 1028 hectare land van Boracay 40 percent als bos land en 60 percent als land voor agricultuur bestemd te zijn.

http://news.abs-cbn.com/news/04/10/18/boracay-for-farmers-duterte-wants-land-audit-official

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

En hoeveel procent voor de bergen afval :denk: of gewoon in zee kieperen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.