Toerist visa nu nog maar 2 maanden.

Gestart door peldoman, woensdag 25 april 2018, 09:31:35

Vorige topic - Volgende topic

koy

OK Thx ik ziet het nu ook staan.

Nathan heb jij ervaring met die mevrouw?

grtjs koy
leven en laten leven...

Nathan

Citaat van: koy op donderdag 26 mei 2022, 10:18:57OK Thx ik ziet het nu ook staan.

Nathan heb jij ervaring met die mevrouw?

grtjs koy

Ik heb contact gehad met haar via e-mail ivm SRRV maar geen gebruik gemaakt van haar diensten. Ik heb een 13A.

koy

leven en laten leven...

O.B.Bommel

In mijn omgeving veel SRRV meegemaakt. Hoorde de verhalen van Eli van Ingen die een tijdje als contactpersoon fungeerde. SRRV is alleen geschikt als je geen gedoe wil maar ook dat geld geen rol speelt. Dat geblokkeerde bedrag krijg je vrijwel nooit meer terug dus dat mag je als kosten rekenen.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Pinkpanther

HET SIMPELSTE is  1x visa verlengen... dan kun je 59 dagen blijven...dan even naar Bangkok of Hong Kong
en weer hetzelde doen... etc. etc.    SRRV  zie ik ook niks in...... paar jaar geleden me eens in verdiept.

MvG

Pinkpanther   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

peldoman

Citaat van: Pinkpanther op vrijdag 27 mei 2022, 14:36:06HET SIMPELSTE is  1x visa verlengen... dan kun je 59 dagen blijven...dan even naar Bangkok of Hong Kong
en weer hetzelde doen... etc. etc.    SRRV  zie ik ook niks in...... paar jaar geleden me eens in verdiept.

MvG

Pinkpanther   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:
Hoeft pas na 3 jaar  de Visa run.

koy

Citaat van: Pinkpanther op vrijdag 27 mei 2022, 14:36:06HET SIMPELSTE is  1x visa verlengen... dan kun je 59 dagen blijven...dan even naar Bangkok of Hong Kong
en weer hetzelde doen... etc. etc.    SRRV  zie ik ook niks in...... paar jaar geleden me eens in verdiept.

MvG

Pinkpanther   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

Noem jij dat simpel  :ikkeniebegrijp:
leven en laten leven...