Filipijnse president Duterte vernietigt 122 luxueuze motorfietsen

Gestart door ganda, zondag 3 juni 2018, 10:52:56

Vorige topic - Volgende topic

kristof19

Citaat van: opinie op zondag 10 juni 2018, 14:03:22
Citaat van: Cosyns Guy op zondag 10 juni 2018, 11:41:49
Blijkbaar hebben een paar personen niet het flauwste benul wat  gebeurd met illegaal ingevoerde goederen.
Die worden hier  in Europa ook meestal vernietigd.

Dat is maar ten dele waar.
We dienen een onderscheid te maken tussen enerzijds een legaal product dat iligaal ingevoerd werd en anderzijds een iligaal product.
Een iligaal product vernietig je om de burger te beschermen.
Een legaal product dat iligaal het land binnenkwam, vernietig je om de propaganda te beschermen.

Zo is het Guytje. In Belgie worden geen inbeslaggenomen bromfietsen of auto's vernietigd maar enkel openbaar verkocht. Trouwens alles die niet illegaal is wordt openbaar verkocht. Nepgoederen en verboden zaken worden vanzelfsprekend wel vernietigd.
Alles zou Guytje ons proberen wijs te maken om de kritiek op zijn grote leider te kunnen weerleggen. :lachen:
:daag:

tjenn

Citaat van: joost op zondag 10 juni 2018, 08:10:00
Citaat van: tjenn op zondag 10 juni 2018, 06:23:54
Citaat van: kristof19 op zondag 10 juni 2018, 04:36:13
Zinloos. Alleen een achterlijke gek verzint zoiets :jajaja:
Het mediageil orakel van Davao. Het wordt tijd om deze seniele oude gek te vervangen :crazy:  :crazy:
Oef! ben toch niet alleen precies met die gedachten. Hij is immens populair bij de Filipinos in binnen en het buitenland ik begrijp het niet. :confused2:

Hallo.
De ene noemt hem 'n achterlijke en seniele gek en de ander begrijpt het niet.
Ik zou als ik jullie was gewoon met de Filipijnse bevolking praten of jezelf even verdiepen in het leven van Rudrigo Duterte. Misschien begrijp je dan wel waarom die man zo geliefd word bij de bevolking. Natuurlijk niet bij de gehele bevolking maar die kleine groep die hem niet lief heeft die hebben wat te verbergen en die zijn bang dat zij de volgende kogel opvangen.
Joost.
Ik heb me wat verdiept in het leven van digong en moet vaststellen dat hij heel wat op zijn kerfstok en geweten heeft en dan heb ik het van de tijden toen hij nog burgemeester was. Ieder zijn eigen mening maar volgens mij sleurt hij heel het land de dieperik in nog dieper dan het nu zit, het was een beetje aan het openbloeien en zeker bij toerisme. We zullen zien en ik hoop van harte dat het zal beteren in de Filipijnen het is tenslotte mijn tweede thuis. :thumb:

Cosyns Guy

Besef je well Kristof hoe belachelijk en kinderachtig je bent.
Trouwens je bent geen haar beter als Duterte,dezelfde grote vuile bek.
En leer lezen,ik heb gezegd in Europa en "meestal" maar blijknaar is lezen je sterkste punt niet,mensen belachelijk maken integendeel daar blink je in uit.

kristof19

Citaat van: Cosyns Guy op maandag 11 juni 2018, 16:06:44
Besef je well Kristof hoe belachelijk en kinderachtig je bent.
Trouwens je bent geen haar beter als Duterte,dezelfde grote vuile bek.
En leer lezen,ik heb gezegd in Europa en "meestal" maar blijknaar is lezen je sterkste punt niet,mensen belachelijk maken integendeel daar blink je in uit.

Ahhhhh in Europa Guy.... :denk:
En waar precies dan in Europa doen ze dat ook "meestal" Guy? Is het in Spanje? :lachen:
In Belgie is het alvast nooit "meestal" Guy maar toch echt wel "nooit"
Waar Guy waar is het in Europa?


 

Luc

België verkoopt aangeslagen auto's gewoon via een veiling.

https://finshop.belgium.be/nl/openbare-verkopen/openbare-verkoop-van-26-voertuigen

Een Bentley iemand?  :jajaja:

Namaakgoederen worden vernietigd.

Illegaal auto's invoeren in België heeft niet veel nut. Je krijgt die nooit ingeschreven. Uitvoer van gestolen auto's is wat anders.



There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

kristof19

Citaat van: kristof19 op maandag 11 juni 2018, 16:23:35
Citaat van: Cosyns Guy op maandag 11 juni 2018, 16:06:44
Besef je well Kristof hoe belachelijk en kinderachtig je bent.
Trouwens je bent geen haar beter als Duterte,dezelfde grote vuile bek.
En leer lezen,ik heb gezegd in Europa en "meestal" maar blijknaar is lezen je sterkste punt niet,mensen belachelijk maken integendeel daar blink je in uit.

Ahhhhh in Europa Guy.... :denk:
En waar precies dan in Europa doen ze dat ook "meestal" Guy? Is het in Spanje? :lachen:
In Belgie is het alvast nooit "meestal" Guy maar toch echt wel "nooit"
Waar Guy waar is het in Europa?




Guy? waar in Europa Guy? Ik zou graag wat bijleren want ik behoor tot die groep van personen die niet het flauwste benul heeft van wat jij daarover allemaal weet.
please tell me Guy..... :atyourservice:


Cosyns Guy

 Lees de link Kristof19.
Wagens worden geveild....maar...lees de link,is in de meeste landen het geval.
Dus "nooit" is ook het geval niet.
Heb enkel de fout gemaakt om meestal te schrijven waar "sommige" beter gepast had....wat niet wegneemt dat een in beslag genomen wagen wel degelijk kan vernietigd worden...heb je weer wat bij geleerd.
https://justitie.belgium.be/nl/nieuws/persberichten/news_pers_2013-07-25
Had je effe gegoogled had je het antwoord zelf ook kunnen vinden in plaats van een ridicule vraag te stellen in de hoop mij onderuit te halen
:lachen:

kristof19

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 12 juni 2018, 10:28:17
Lees de link Kristof19.
Wagens worden geveild....maar...lees de link,is in de meeste landen het geval.
Dus "nooit" is ook het geval niet.
Heb enkel de fout gemaakt om meestal te schrijven waar "sommige" beter gepast had....wat niet wegneemt dat een in beslag genomen wagen wel degelijk kan vernietigd worden...heb je weer wat bij geleerd.
https://justitie.belgium.be/nl/nieuws/persberichten/news_pers_2013-07-25
Had je effe gegoogled had je het antwoord zelf ook kunnen vinden in plaats van een ridicule vraag te stellen in de hoop mij onderuit te halen
:lachen:

:lachen: Maar Guytje toch  :lachen:  Natuurlijk worden waardeloze voertuigen vernietigd in Belgie wanneer de stallingskosten de waarde van het voertuig zullen overschrijden. De gebouwen van het coiv en andere opslagruimtes van de griffie zijn dan ook niet bedoelt als autokerkhof. :lachen:
Echter Belgie en andere Europse landen vernietigen nooit geen voertuigen die openbaar verkocht kunnen worden en die de staatskas geld kunnen opbrengen.
En die gekke narcistische president van de Filipijnen wel en daar gaat dit topic over Guy :jajaja:
Appeltjes met peertjes vergelijken😁🙈
Google toch maar nog eventjes verder :thumb:
Dag Guy :daag:




opinie

Het ging in dit topic toch over motorfietsen die technisch geschikt waren voor de weg? Dan kan men de vergelijking niet maken met een wrak op de weg of achtertuin dat in beslag genomen is tijdens een inval. Als deze dan als oud ijzer weggaat, is toch normaal.

De inbeslagname is in  :eu: meestal het gevolg van een misdrijf. Gebruikt in of winst uit een misdrijf.
Invoer uit een ander  :eu:  land is heel goedkoop. Het kost je € 2,50 en een bezoek bij de douane. De kosten voor een kopie van het gelijkvormigheidsattest zijn tussen € 65 en € 120. Dat betaal je ook als je papieren uit de auto worden gestolen.

Verkoop brengt geld in de staatskas, vernietigen van verkoopbare goederen dient enkel voor de show. Moderne brood en spelen dus.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Cosyns Guy

Citaat van: opinie op donderdag 14 juni 2018, 12:12:47
Het ging in dit topic toch over motorfietsen die technisch geschikt waren voor de weg? Dan kan men de vergelijking niet maken met een wrak op de weg of achtertuin dat in beslag genomen is tijdens een inval. Als deze dan als oud ijzer weggaat, is toch normaal.

De inbeslagname is in  :eu: meestal het gevolg van een misdrijf. Gebruikt in of winst uit een misdrijf.
Invoer uit een ander  :eu:  land is heel goedkoop. Het kost je € 2,50 en een bezoek bij de douane. De kosten voor een kopie van het gelijkvormigheidsattest zijn tussen € 65 en € 120. Dat betaal je ook als je papieren uit de auto worden gestolen.

Verkoop brengt geld in de staatskas, vernietigen van verkoopbare goederen dient enkel voor de show. Moderne brood en spelen dus.
Nu,als les voor anderen kan het wel tellen bij illegale invoer van voertuigen....blijft natuurlijk jammer dat men rijvaardige voertuigen vernietigd.
En voor de show ? Misschien eerder bedoeld als waarschuwing ?