Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wk voetbal

Gestart door pieterbreugel1, zaterdag 23 juni 2018, 09:19:14

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Citaat van: tjenn op vrijdag 29 juni 2018, 11:56:28
Nu dat het beste was om te verliezen winnen ze,

Als gespeeld hadden om te verliezen hadden de Rode duivels al hun geloofwaardigheid verloren.
Nu hebben ze de fans weer een fijne voetbalavond gegeven en dat is volgens mij dan ook waar het om draait.
Ook buiten  :belgiesmiley: zijn ze nu bij vele faforiet geworddn.



Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Volgens mij ook beter om voor winst te gaan om de winning flow er in te houden.

Zeker de eerste helft was een beschamende vertoning, een schande voor al die supporters die veel geld hebben betaald.
Om dergelijke situaties te voorkomen zou het goed zijn om na de eerste ronde als alle wedstrijden gespeeld zijn, opnieuw te loten wie de volgende tegenstander gaat worden.

Tegen Panama en Tunesië was het tegen 'Janneke en Mieke' en normaal gezien is ook Japan te kloppen. Daarna begint het pas en zullen we zien hoe deze gouden generatie het verder zal doen.

Een paar grote ploegen kloppen.....het is nu of nooit.  Brazilië speelde tot nu toe niet goed, maar die worden denk ik enkel maar beter dus dat wordt DE match van de waarheid.
Voor deze Belgische ploeg met topspelers zou het niet minder mogen zijn dan de halve finale. We zullen zien en hopen dat ze het gaan waarmaken.

Duimen maar  :thumb:
Rich de Nederbelg.

pieterbreugel1

Hou toch op met negatief te zijn wij de rode duivels spelen wk kampioen daarmee uit.
wacht maaraf

Pinkpanther

Ik hoop dat de Belgen wereldkampioen worden....  spelen Fair...  zie ik liever als die Argentijnen die vuil spel spelen om te winnen. 
Tweede favoriet is Japan ...   :jajaja:  :jajaja:  :jajaja:

PP   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf: 

tjenn

Citaat van: Fail_over op vrijdag 29 juni 2018, 13:26:33
Citaat van: tjenn op vrijdag 29 juni 2018, 11:56:28
Nu dat het beste was om te verliezen winnen ze,

Als gespeeld hadden om te verliezen hadden de Rode duivels al hun geloofwaardigheid verloren.
Nu hebben ze de fans weer een fijne voetbalavond gegeven en dat is volgens mij dan ook waar het om draait.
Ook buiten  :belgiesmiley: zijn ze nu bij vele faforiet geworddn.



Ok maar iedereen had het wel aanvaard zoals de Engelsen dat het beste was te verliezen omdat het eenmaal gemakkelijker was kwestie van die grote verplaatsingen en de grote ploegen te ontwijken om zo verder door te stoten. Nu is het na Brazilië gedaan als ze al voorbij Japan geraken. :weetikniet: 

tjenn

Citaat van: Pinkpanther op zaterdag 30 juni 2018, 10:06:02
Ik hoop dat de Belgen wereldkampioen worden....  spelen Fair...  zie ik liever als die Argentijnen die vuil spel spelen om te winnen. 
Tweede favoriet is Japan ...   :jajaja:  :jajaja:  :jajaja:

PP   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:
De Argentijnen liggen er al uit. :thumb: Nu Japan nog.  :thumb:

tjenn

Judgment day! Ben benieuwd.

Fail_over

Hoop dat de Japanners niet zo nauw kijken.  :floet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ganda

De Belgen hebben het gehaald, al was het nipt. Het laatste doelpunt, in de toegevoegde tijd, was wel een juweeltje.
Nu Braziliê, dat zal een ander paar mouwen zijn.


tjenn

Zoals dat laatste doelpunt zouden ze meer moeten spelen en niet constant rondjes zitten lopen recht op het doel af zoals de Japanners deden. Tegen Braziliê zullen ze het anders moeten aanpakken, maar de bal is rond wie weet . :thumb: