Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wk voetbal

Gestart door pieterbreugel1, zaterdag 23 juni 2018, 09:19:14

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Nou ik denk dat al zittend rondjes lopen ook niet zo'n goed idee is Tjenn  :lachen:  Hoe doe je dat trouwens in Godsnaam  :denk:
Rich de Nederbelg.

Fail_over

Citaat van: Rich op dinsdag  3 juli 2018, 14:17:47
Nou ik denk dat al zittend rondjes lopen ook niet zo'n goed idee is Tjenn  :lachen:  Hoe doe je dat trouwens in Godsnaam  :denk:

:lachen:  :lachen:  :lachen:  :applaus:

Ik vond echter wel dat die Japanners elkaar loepzuiver konden aanspelen. Iedere pass kwam ook letterlijk bij de bedoelde speler aan. Daar kan  :belgiesmiley:  nog wat van leren want af en toe werd er maar in het wilde weg geschoten.  :crazy:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Cosyns Guy

Citaat van: Rich op dinsdag  3 juli 2018, 14:17:47
Nou ik denk dat al zittend rondjes lopen ook niet zo'n goed idee is Tjenn  :lachen:  Hoe doe je dat trouwens in Godsnaam  :denk:
www.nemokennislink.nl/publicaties/hoe-zit-het-eigenlijk/
Best een goede uitleg betreffend het werkwoord"zitten" waar het zoal gebruikt word.
Zo onlogisch was het niet in zijn zin.

tjenn

Citaat van: Rich op dinsdag  3 juli 2018, 14:17:47
Nou ik denk dat al zittend rondjes lopen ook niet zo'n goed idee is Tjenn  :lachen:  Hoe doe je dat trouwens in Godsnaam  :denk:
Met een bureaustoel  :lachen:

tjenn

Citaat van: Fail_over op dinsdag  3 juli 2018, 20:17:29
Citaat van: Rich op dinsdag  3 juli 2018, 14:17:47
Nou ik denk dat al zittend rondjes lopen ook niet zo'n goed idee is Tjenn  :lachen:  Hoe doe je dat trouwens in Godsnaam  :denk:

:lachen:  :lachen:  :lachen:  :applaus:

Ik vond echter wel dat die Japanners elkaar loepzuiver konden aanspelen. Iedere pass kwam ook letterlijk bij de bedoelde speler aan. Daar kan  :belgiesmiley:  nog wat van leren want af en toe werd er maar in het wilde weg geschoten.  :crazy:
Dat bedoelde ik maar dan in het Vlaams.

Fail_over

Citaat van: tjenn op woensdag  4 juli 2018, 14:19:35
Dat bedoelde ik maar dan in het Vlaams.

Ok  :thumb:  Dan is het in twee talen duidelijk.

Ik ben benieuwd wat we as vrijdag kunnen verwachten.  :weetikniet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Luc

Ik zie het wel zitten  :jajaja:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

tjenn

Citaat van: Luc op woensdag  4 juli 2018, 20:41:42
Ik zie het wel zitten  :jajaja:
Oppassen met het woord zitten, bedoel je de Vlaamse of Nederlandse betekenis?  :lachen:

Rich

Je hebt natuurlijk ook zitvoetbal  :lachen:  :lachen:



Nu gaan ze toch wel lopen te zitvoetballen zeker?   :biggrinn:  :biggrinn:

OK sorry ontopic maar weer.
Rich de Nederbelg.

peldoman

Het is maar goed dat  :nederlandsevlag: deze keer bewust niet mee doet met de WK.
Anders hadden we weer een hoop berichten op dit topic staan vol haat en nijd ,
Hele verstandige beslissing van onze KNVB om ons elftal bewust te laten verliezen.
Je moet er toch niet aan denken een finale  :nederlandsevlag: tegen  :belgiesmiley: waarvan de uitslag zo voorspelbaar zou zijn!!!

Dus bij deze wens ik  :belgiesmiley: veel succes tegen Brazilië , (dat het geen utopie mag zijn).