Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wk voetbal

Gestart door pieterbreugel1, zaterdag 23 juni 2018, 09:19:14

Vorige topic - Volgende topic

kristof19

Citaat van: Luc op dinsdag 17 juli 2018, 20:20:14
:atyourservice:



??????, :ikkeniebegrijp:  De anderen lopen meer en sneller dus zijn ze betere spitsen? Of hoe je nog 10 andere nikszeggende statistieken kan plaatsen om Lukaku als mindere spits te aanzien.
10 goals meer dan fenomeen Paul Van Himst :jajaja:  :jajaja:
Dat is mijn statistiek en 1 die er wel toe doet :atyourservice:

Luc

Citaat van: kristof19 op woensdag 18 juli 2018, 06:53:29

??????, :ikkeniebegrijp:  De anderen lopen meer en sneller dus zijn ze betere spitsen? Of hoe je nog 10 andere nikszeggende statistieken kan plaatsen om Lukaku als mindere spits te aanzien.
10 goals meer dan fenomeen Paul Van Himst :jajaja:  :jajaja:
Dat is mijn statistiek en 1 die er wel toe doet :atyourservice:

Als je permanent voor de goal gaat staan totdat je van je team een bal in je voeten krijgt is het makkelijk om heel wat goalen te maken. Dan slaagt hij er nog om er dikwijls naast te trappen. Vanuit het middenveld vertrekken en dan de hele vedediging voorbij te dribbelen en dan te scoren, zo win je een WK. Hazard kan dat redelijk maar alleen kan hij ook het WK niet winnen. Net zo min als Ronaldo dat kon voor Portugal of Neymar voor Brazilië. Je hebt 2 goede spitsen nodig die een beetje kunnen dribbelen en zo de verdediging uit mekaar kan spelen. Frankrijk heeft dat wel.

Lukaku kreeg het voorbije seizoen ook veel kritiek in de Britse pers. Hij had een beduidend minder seizoen. 15 goals bij Manchester, het seizoen daarvoor bij Everton 25.

CitaatAs a man who makes a living from beating opposition goalkeepers, Lukaku has failed to muster an effort on target in five of the aforementioned eight fixtures – and only one on Saturday as he spurned a rare clear-cut opportunity.

http://www.goal.com/en/news/lukakus-miserable-record-against-liverpool-man-utd-striker-fails-/1uztqaz5f6xas1n34b7nxjvrhk

CitaatROMELU LUKAKU needs to prove he is capable of performing in the big matches, according to former Manchester United defender Gary Neville.

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/652343/Romelu-Lukaku-Man-Utd-Gary-Neville-Liverpool

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Rich


Als je permanent voor de goal gaat staan totdat je van je team een bal in je voeten krijgt is het makkelijk om heel wat goalen te maken. Dan slaagt hij er nog om er dikwijls naast te trappen. Vanuit het middenveld vertrekken en dan de hele vedediging voorbij te dribbelen en dan te scoren, zo win je een WK. Hazard kan dat redelijk maar alleen kan hij ook het WK niet winnen. Net zo min als Ronaldo dat kon voor Portugal of Neymar voor Brazilië. Je hebt 2 goede spitsen nodig die een beetje kunnen dribbelen en zo de verdediging uit mekaar kan spelen. Frankrijk heeft dat wel.

[/quote]
Blijkbaar ken jij de taak niet van een centrumspits, en Hazard vergelijken met Lukaku is appels en peren vergelijken  :jajaja:
Een centrumspits moet maken dat hij voor doel staat en scoren, en dat doet Lukaku.

De taak van een flankaanvaller of aanvallende middenvelder is een actie maken en er voor zorgen dat de ballen goed aankomen voor de spits.  Je vergelijkt totaal verschillende spelers dus je kan beter gaan kaarten denk ik  :lachen:
Rich de Nederbelg.

Luc

Whatever...

'Worst Player I've Seen In 100 Years' Man United Fans Humiliate Star After Man City Loss

Manchester United 40 match unbeaten home run has come to an end after they were beaten 2-1 by Manchester City who is on the top of the Premier League table today, Sunday. The Red Devils fans weren't happy with the performance today, and they humiliated and attack one star for his performance.

Manchester United fans got a big shock when one of their main stars and most expensive player ever, Romelu Lukaku, was the reason Manchester United lost by providing two assists for Manchester City and having one of his worst performance ever.

Manchester United fans on social media and Twitter attacked Romelu Lukaku for his bad performance today, and his goal drought and awful performance since over two months where he just two goals since the end of September, and lost several chances, in today's match as well.


https://www.muninsider.com/worst-player-ive-seen-100-years-man-united-fans-humiliate-star-man-city-loss/
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

kristof19

Citaat van: Luc op woensdag 18 juli 2018, 23:21:10
Whatever...

'Worst Player I've Seen In 100 Years' Man United Fans Humiliate Star After Man City Loss

Manchester United 40 match unbeaten home run has come to an end after they were beaten 2-1 by Manchester City who is on the top of the Premier League table today, Sunday. The Red Devils fans weren't happy with the performance today, and they humiliated and attack one star for his performance.

Manchester United fans got a big shock when one of their main stars and most expensive player ever, Romelu Lukaku, was the reason Manchester United lost by providing two assists for Manchester City and having one of his worst performance ever.

Manchester United fans on social media and Twitter attacked Romelu Lukaku for his bad performance today, and his goal drought and awful performance since over two months where he just two goals since the end of September, and lost several chances, in today's match as well.


https://www.muninsider.com/worst-player-ive-seen-100-years-man-united-fans-humiliate-star-man-city-loss/

Whats the point man? Al uw derde link :jajaja:
U plaatst een artikel over een blijkbaar barslechte wedstrijd van Lukaku (en zo heb ik er nog gezien) en de frustratie in het artikel dat Manchester United de stadsderby verloren heeft en lukaku als zondebok wordt beschouwd. so????????
U gaat mij toch geen gelijkaardige posts laten plaatsen over een onzichtbare en slechte Messi hoop ik.
Ik ga ermee stoppen met het welles-nietes gedoe.... :benweg:
Er staan al mooie belangrijke records achter zijn naam en aangezien hij pas 24 jaar is zullen er nog komen denk ik. :thumb:
Go Lukaku Go :applaus: