Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Verzoek informatie

Gestart door O.B.Bommel, maandag 25 juni 2018, 15:13:55

Vorige topic - Volgende topic

O.B.Bommel

Ik zoek een Belg genaamd John Heye. Wie kent hem of weet waar hij zit?

John Heye woonde een tijdlang in Dumaguete, Barangay Pulantubig. Vermoedelijk in de buurt van Rovira street in de buurt Fatima Village.

Vermoedelijk is hij hier 3 jaar weg.

Als ik zelf google kom ik op Linked in een persoon van de naam tegen uit Beveren en zou gelinkt zijn aan Exxon Mobil.  Verdere info heb ik niet.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

bananacreek

Er woont een Belg in Paluntubig die altijd in de disco komt en dat is een "softenon" man met een kort armpje ....en spreekt vaak in zichzelf...

bananacreek

Ik kan wel vragen aan de waitresses of zij de naam weten?

bananacreek

Nee...de Belg die ik bedoel heet IVO......... :denk:  :denk:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

O.B.Bommel

#4
De persoon die ik zocht blijkt inderdaad de John Heye uit Beveren die ik op Linked-in vond. De bijbehorende foto is herkend. Helaas ben ik geen betalend lid daar en dan kan je geen contact opnemen. Dus is het verder aan hoe het loopt.

Het verhaal is overigens niet leuk al kan je John Heye niks verwijten. In het verleden had hij een relatie met een Filipijnse in Dumaguete. Hij was niet getrouwd maar had 3 kinderen bij haar (zo is het mij verteld). Hij zorgde goed voor hen, zaten op St. Paul's en hadden zelfs Yaya's.

Tot het mis ging in de relatie. Zijn partner vond het blijkbaar nodig om iets te beginnen met een security guard en John trok de stekker eruit en vertrok. Begrijpelijk in mijn ogen. In de veronderstelling waarschijnlijk dat de moeder het verder wel zou opknappen. Haar keuzes. Of dat in het begin al dan niet gebeurde is me niet verteld.

Nu heeft ook de moeder de kinderen verlaten, zou ergens in Manila zitten met een vriendje. De kinderen zijn gedumpt. Eentje is uiteindelijk ondergebracht bij een oude tante in Manjuyod en 2 zijn ergens in Mindanao gedumpt. De situatie is verre van rooskleurig.

Omdat de contacten zijn verbroken is het goed mogelijk dat John niet op de hoogte is van die toestanden. Het was mijn bedoeling hem slechts te informeren, wat hij er verder mee doet is niet aan mij.
Het oudste kind zit bij Mildred in de klas en omdat het bekend is dat ze een buitenlandse vriend heeft werd ze geconsulteerd.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Luke

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op maandag  2 juli 2018, 02:36:51
De persoon die ik zocht blijkt inderdaad de John Heye uit Beveren die ik op Linked-in vond. De bijbehorende foto is herkend. Helaas ben ik geen betalend lid daar en dan kan je geen contact opnemen. Dus is het verder aan hoe het loopt.


Je hoeft geen betalend lid te zijn. Indien nodig, gewoon een account aanmaken en wat van jezelf posten. Je kan dan iemand uitnodigen (connect) en met een nota, de reden van uitnodiging.