Duterte wil één van zijn belangrijkste politieke tegenstanders achter de tralies

Gestart door ganda, zondag 30 september 2018, 16:15:09

Vorige topic - Volgende topic

innka3

Citaat van: tjenn op zondag 24 november 2024, 14:25:01Ik vrees ervoor dat de volgende president weer een Duterte zal worden.
misschien niks mis mee,als hij er niet geweest was waren ze hier een soort van narco-staat geworden.en dat blabla bla over slachtoffers dat van allemaal geen normale werkenden.

Antonio

Citaat van: tjenn op zondag 24 november 2024, 14:25:01Heeft nog lang geduurd die bedreigingen ik had ook al een coup verwacht van De Corleone familie, kan nog komen natuurlijk. Ik vrees ervoor dat de volgende president weer een Duterte zal worden.
Ik hoop het van harte.
Die Marcos clan: het zijn en blijven graaiers.
Beter een muisarm dan een apestaartje...

Pinocchio

Sinds vader Marcos aan de kant werd geschoven in 1986 zijn er in de Filippijnen 12 pogingen geweest tot staatsgreep.
Geen enkele was succesvol alhoewel er bij een poging in 1987 tegen C. Aquino en geleid door Gregorio Honasan 56 slachtoffers vielen.
Op het leiden van een staatsgreep staat er in De filippijnen de doodstraf, maar Honasan werd later Senator en is nu gepensioneerd.
Hier houden ze van drama, dat zijn leuke dingen voor de mensen zou Paul Van Vliet destijds gezegd hebben.
En soms zijn ze de gedubde Braziliaanse drama-soaps ook een beetje beu dus wat "real action" is altijd welkom.
Veel meer moeten we daar dus niet achter zoeken, het zal wel koelen zonder blazen zeggen ze bij ons dan.

Ex-Sen. Honasan urges PBBM to convene state council; calls for calm, unity amid Marcos-Duterte political bickering

https://mb.com.ph/2024/11/25/ex-sen-honasan-urges-pbbm-to-convene-state-council-calls-for-calm-unity-amid-marcos-duterte-political-bickering

careca

Duidelijk een politieke afrekening !!! Eerst pastor Quiboloy ,ex -pres.Duterte (voor het ICC),nu Sara...

Je moet blind zijn om het niet te zien...

De Dutertes hebben in het verleden van de gevaarlijkste stad van de Filippijnen ,Davao City .de veiligste gemaakt !!!

Action speaks louder than words...