Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Visum Filippijnen

Gestart door Kristof, maandag 1 oktober 2018, 17:50:47

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Je kan gerust vertrekken  :thumb:  en ginder verlengen van 30 dagen naar 50 dagen.
Rich de Nederbelg.

Ton Hasselt


Pinkpanther

OK DANK VOOR INFO....    DEZE week even boeken in denk Cathey Pacific...   ...

MvG

Pinkpanther   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

franil

Weliswaar een wat late reactie, maar ik wilde toch nog even melden,dat bij ons vertrek op 7 januari door Cathay Pacific wel degelijk naar een visum werd gevraagd. Maar ze kenden de Balikbayan status , dus geen probleem. We hebben nu alleen het probleem dat we voorlopig niet meer weg kunnen. Onze terureis zou in april geweest zijn, maar werd in maart gecanceld. Nu maar wachten tot er weer gevlogen wordt..... Gelukkig zijn we dus Balikbayan, dus geen probleem.
Vroeger was ik een stuk jonger........

Ton Hasselt

Best wel jaloers op je, wij zijn al meer dan 7 maanden gescheiden van elkaar, zij in Coron ik hier in Belgie 😪

Herbie

Citaat van: franil op dinsdag 26 mei 2020, 10:22:16
Weliswaar een wat late reactie, maar ik wilde toch nog even melden,dat bij ons vertrek op 7 januari door Cathay Pacific wel degelijk naar een visum werd gevraagd. Maar ze kenden de Balikbayan status , dus geen probleem. We hebben nu alleen het probleem dat we voorlopig niet meer weg kunnen. Onze terureis zou in april geweest zijn, maar werd in maart gecanceld. Nu maar wachten tot er weer gevlogen wordt..... Gelukkig zijn we dus Balikbayan, dus geen probleem.

Dag, onze terug reis was 2 april, dan naar 19 mei, terug veranderd naar 2 juni en 4 dagen later verplaats naar 10 juni. Zo ben eens benieuwd of dat zou door gaan. Zitten hier ook al van 8 januari. Nog geen dag verveelt wij zijn hier redelijk vrij in Cabadbaran City. Met visa, geen enkel probleem gehad.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

stijn54

@Herbie,

Welk reisschema heeft u en met welke luchtvaartmij? Ik vertrek normaal op 7 juni van Cebu naar Singapore (silkair) en dan Amsterdam-Brussel (KLM). Maar ik vrees dat het niet zal doorgaan.

Herbie

Citaat van: stijn54 op woensdag 27 mei 2020, 09:46:40
@Herbie,

Welk reisschema heeft u en met welke luchtvaartmij? Ik vertrek normaal op 7 juni van Cebu naar Singapore (silkair) en dan Amsterdam-Brussel (KLM). Maar ik vrees dat het niet zal doorgaan.

Is met Swissair dat we vliegen, maar het raarste is nu. Dat ze dat omgeboekt hebben met de Turken. Was eerst ook over Singapore van ons. Maar dat hebben ze verandert. Omdat het daar dicht zou zijn. Check je je gegevens regelmatig na op de webside. Zeker niet wachten tot je mail krijgt. Kijk zelf maar na.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Pinkpanther

Dus 7 juni vlieg je weer terug  ??  Met Turkisch Airlines... ???
Turkisch airlines is ook niet slecht, mooi vliegveld in istanbul !!

Kan ik vanaf 7 juni ook weer naar the Philippines vliegen ??

Pinkpanther   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

Ingy

@Ton Hasselt

Sterkte man! Weet dat je niet alleen bent.
Mijn asawa is op 28 november 2019 vertrokken naar Iloilo om haar moeder te verzorgenn, na een AVC.
Zij zou terugkomen op 28 maart 2020, maar nu....
In het beste geval misschien in juli.

We moeten er de moed in houden!

Greetz,

Ingy