Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Absurde regels voor stewardessen Qatar Airways

Gestart door Lorre, dinsdag 17 februari 2015, 15:09:22

Vorige topic - Volgende topic

jiggy

Citaat van: Amice op woensdag 18 februari 2015, 09:07:19
Citaat van: jiggy op dinsdag 17 februari 2015, 20:07:00
Citaat van: jamietagabundok op dinsdag 17 februari 2015, 19:58:41
Citaat van: blauwvinger50 op dinsdag 17 februari 2015, 18:49:07
Daarom ga ik ook nooit met Qatar Airways, omdat het moslims zijn.  :atyourservice:


Zeker de stewardessen, is de meerderheid geen moslim bij Qatar, is echt een allegaartje bij hun,  veelaziaten ook en chinesen, enkele zwarte afrikaanse loopt er tussen. Van alles wat, en ze schenken alcohol, dus met dat moslim zijn vat het wel mee  :biggrinn:


Hetzelfde vastgesteld bij Emirates op de vlucht Brussel-Dakar : meerendeels Belgische stewardessen.
Aangenaam verrassend om op een Emirates-vlucht gewoon in het "Vlaams" te worden aangesproken!

Ik ook en wel bij gulf air, was een  :nederlandsevlag: stewardess die in dubai woonde en ook niet meer terug naar  :nederlandsevlag: wilde.
Arabische vliegmaatschappijen hebben mijn voorkeur niet maar ik heb met KLM al eens beroerder gevlogen dan daar mee.
Ieder zijn voorkeur, zoals Rich ook aangaf.
Ik baseer mij liever op de kwaliteit , ongeacht of dit " gerelateerd"  kan worden aan "religie".
Zo doe je enkel jezelf heel wat tekort.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik akkoord ga met de "absurde regels van Quatar". Zet me zelfs aan het denken.
Want ik voel me evenmin goed bij aankoop van een Tshirt van 4â,¬, made in Bangladesh, na het zien van reportages over de textielindustrie/arbeidsomstandigheden daar.
Maar , ON TOPIC :
Mijn voorkeur is wat ik krijg voor mijn geld, en... dan stel ik toch vast dat 7 van de 10 beste airlines in 2013
Arabisch waren , 9 op 10 Asiatisch.
Dus hier kiezen voor "eigen volk eerst" is m.i. erg kortzichtig en niet dienstig voor het doel : goed vliegen.
Veilig...? Daarin spelen nog andere factoren, uiteraard.

Top 10 van 2013 volgens reizigers :
http://www.alletop10lijstjes.nl/top-10-luchtvaartmaatschappijen/

Top 100 van World Airline Awards 2013 :
http://www.worldairlineawards.com/Awards/world_airline_rating_2013.html

Zelfde resultaat, dus best betrouwbaar als norm in keuze van vliegmaatschappij...





jamietagabundok

Citaat van: Lorre op woensdag 18 februari 2015, 08:57:38
Citaat van: blauwvinger50 op dinsdag 17 februari 2015, 18:49:07
Daarom ga ik ook nooit met Qatar Airways, omdat het moslims zijn.  :atyourservice:

Hopelijk wil je wel een Filipina met donkere ogen, anders heb je een probleem. :haha: :haha:


     Is wel op te lossen dat probleem,  met gekleurde contaclensen      :haha:   Mooi lichtblauw  bijvoorbeeld  :biggrinn:

Lorre

Jamie, je voelt je nog steeds goed of neem je er pillen voor???

pierrevanwies

Citaat van: jamietagabundok op woensdag 18 februari 2015, 17:17:34
Citaat van: Lorre op woensdag 18 februari 2015, 08:57:38
Citaat van: blauwvinger50 op dinsdag 17 februari 2015, 18:49:07
Daarom ga ik ook nooit met Qatar Airways, omdat het moslims zijn.  :atyourservice:

Hopelijk wil je wel een Filipina met donkere ogen, anders heb je een probleem. :haha: :haha:


     Is wel op te lossen dat probleem,  met gekleurde contaclensen      :haha:   Mooi lichtblauw  bijvoorbeeld  :biggrinn:

zijn trouwens in alle kleuren te verkrijgen voor een snoepcent[snoeppeso]

  .