Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

graag verdere info aub

Gestart door scubacarl, zondag 14 april 2019, 21:48:30

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Als je over een bepaalde leeftijd bent en het overschot van je leven nog wil genieten van het zonnige en relaxte leven in de Filipijnen waarom niet. Heb je het geluk een goede verstandhouding te hebben met je Filipijnse echtgenote in goede en slechte dagen en heb je samen kinderen die ook van het land houden waarom niet. Dat was mijn motivatie om iets aan te schaffen alhier, mijn kinderen hebben de dual dus het huis zal tenminste naar de kids gaan als we er niet meer zijn, no big deal.

Luc

Citaat van: tjenn op dinsdag  7 mei 2019, 11:32:29
Als je over een bepaalde leeftijd bent en het overschot van je leven nog wil genieten van het zonnige en relaxte leven in de Filipijnen waarom niet. Heb je het geluk een goede verstandhouding te hebben met je Filipijnse echtgenote in goede en slechte dagen en heb je samen kinderen die ook van het land houden waarom niet. Dat was mijn motivatie om iets aan te schaffen alhier, mijn kinderen hebben de dual dus het huis zal tenminste naar de kids gaan als we er niet meer zijn, no big deal.

Heeft je een gepensioneerde in  :belgiesmiley: dan zo een opgejaagd leven  :denk:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

tjenn

Citaat van: Luc op dinsdag  7 mei 2019, 15:21:33
Citaat van: tjenn op dinsdag  7 mei 2019, 11:32:29
Als je over een bepaalde leeftijd bent en het overschot van je leven nog wil genieten van het zonnige en relaxte leven in de Filipijnen waarom niet. Heb je het geluk een goede verstandhouding te hebben met je Filipijnse echtgenote in goede en slechte dagen en heb je samen kinderen die ook van het land houden waarom niet. Dat was mijn motivatie om iets aan te schaffen alhier, mijn kinderen hebben de dual dus het huis zal tenminste naar de kids gaan als we er niet meer zijn, no big deal.

Heeft je een gepensioneerde in  :belgiesmiley: dan zo een opgejaagd leven  :denk:
Dat mag niet en dat moet al wat de klok slaat aldaar. Je mag nog amper ademen en zelfs daarvoor moet je al betalen onder de mom van t'milieu. Daar word ik zo moe van  :lachen:  Tijd voor iets anders.