Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Groei Filipijnen-reizen zet stevig door

Gestart door Rich, maandag 30 september 2019, 22:09:20

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Groei Filipijnen-reizen zet stevig door
Door: Tijn Kramer | 30 september, 2019
De Filipijnen doen serieuze pogingen de Nederlandse markt verder te veroveren. Sinds de eerste komst naar de Vakantiebeurs in 2017 is de verre eilandbestemming niet meer gestopt met promotie in ons land. Ook vandaag weer, tijdens een workshop in Amsterdam, voor reisagenten. Margareta Valdes, tourisme-directeur oa Nederland, liet weten dat de bestemming groeiende is: van 25.000 landgenoten tot 37.000 vorig jaar. Ook dit jaar toont alweer een plus van 14 procent aan Nederlandse bezoekers.




Valdes liet verder weten dat vooral hard aan het imago en de bekendheid van het land wordt gewerkt. ' De meeste Nederlanders kennen ons land nog niet goed, maar in zekere zin zijn we meer dan een land, we tellen 7641 eilanden. Er is zoveel te doen, voor elke doelgroep en elk budget.'

Ook dit jaar is het land weer op de Vakantiebeurs, met een grotere stand dan voorheen.

https://www.travmagazine.nl/groei-filipijnen-reizen-zet-stevig-door/

Rich de Nederbelg.

Kano

Of we daar blij mee moeten zijn is de vraag. Kijk naar Boracay. Veel bestemmingen zijn niet toegerust op massa toerisme.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

O.B.Bommel

Ik denk dat het peanuts is in vergelijking met de Chinezen tegenwoordig. Ook zie ik steeds meer Koreanen. The world is on the move en in Nederland houden ze zich bezig met stikstof en CO2. Wat een wereld.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

tjenn

Chinezen wil je niet over de vloer krijgen die denken dat de filipijnen een provincie is van hun land en Koreanen zijn al ni veel beter en binnenkort nog een deel Russen erbij.  :denk: Liever wat meer Nederlanders en Belgen dan.  :thumb:

Luke

De Koreanen zetten de Filipinos aan het werk, daar zijn zijn beide partijen goed mee. De Chinezen brengen eigen volk mee en laten NIKS aan de Filipinos. Tegenwoordig worden dagelijks illegale business opgedoekt door chinezen met chinezen voor chinezen! Gisteren nog maar eens een luxe hoerenkot met 100 Chinese dames. Geen werkvergunning, valse uitbatingsvergunning etc..
Voor mijn part opsluiten in Bilibid!! zodat de nieuwkomers weten waar ze belanden na opgepakt te worden. Nu worden ze naar huis gestuurd....

O.B.Bommel

Volgens mij ging het artikel over toerisme, niet over zaken doen al dan niet illegaal.

Het is en/en en niet of/of. Die Chinezen, Koreanen en wellicht Russen komen toch wel en Nederlanders/Belgen zijn een druppel op een gloeiende plaat. Die Chinezen zijn met een paar miljard. Waar die het vroeger slecht hadden kunnen die zich het nu ook meer veroorloven om te reizen en dat doen ze dan ook. In juli was ik in Nieuw Zeeland en daar was het aandeel Aziatische toeristen (voornamelijk Chinezen) ver in de meerderheid. Dan nog Indiers (zijn ook met veel) dus veel Europees was er niet meer te zien.

En hier zich maar druk maken over die stikstof. Ach volgende week maar weer eens gaan werken aan mijn "uitstoot", anders doen de Chinezen dat wel.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

tjenn

Trek het u niet aan in Belgie mag je zelfs al geen bosmaaier meer gebruiken in de toekomst.