En Tipsy heeft weer speciale vragen. Fiancee visum, trouwen in Thailand?

Gestart door tipsy, zaterdag 9 november 2019, 09:57:24

Vorige topic - Volgende topic

Ton Hasselt


Herbie

Heel mooie foto's tipsy, en een prachtige vrouw zo te zien :thumb: Hopelijk lukt alles voor jullie. Top.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

tipsy

 :benweg:
Citaat van: Herbie op dinsdag 17 december 2019, 09:13:09
Heel mooie foto's tipsy, en een prachtige vrouw zo te zien :thumb: Hopelijk lukt alles voor jullie. Top.

Bedankt en ook Tom Hasselt. Ik stel me kwetsbaar op, om ook de link naar die foto's te geven. Maar ze zeggen meer dan 1000 woorden, en ik ben het ook beu te horen dat wij geen standvastige relatie zouden hebben. Niemand  heeft ooit zoveel voor mij gedaan, zoveel gegeven, dus als ik hier misschien raar kan overkomen, is juist omdat onze relatie zo hecht is. Ze is nog mooier van binnen als van buiten, en nu we behalve in Europa samenwonen, gaat het alleen maar beter.

Daarom doe ik alles kost w

Adik

Zolang je niet exclusief bent (en dat bent u niet vanwege uw huwelijk) heb telt je "duurzame" relatie niet. Heel simpel. Om o.a. dat soort mannen tegen te gaan die met meerdere vrouwen gehuwd zijn en ze naar hier willen halen.

Maar goed, nu verdraaid u wederom woorden en legt ze me in de mond. Kansloos. Blijf maar naar advocaten luisteren die goed aan u verdienen.

U hoeft mij trouwens op geen enkele wijze te overtuigen.

Met vriendelijke groet,
Adik
Advocaat van de duivel  :daag:

Ton Hasselt

Nochtans is het behoorlijk klote voor hem en zijn geliefde.
Maar geef niet op Tipsy, uiteindelijk komt alles goed.
Binnenkort kom ik ook voor het vuurpeloton, ik wens jullie en ons alle succes.   

Michaela

Geef niet op, al denk je dat het kansloos is.
Een golddigger (iemand die verlangt naar goed leven) is een mens die zeer in staat is een goed relatie op te bouwen daar waar liefde en veiligheid is.
Nogmaals, het leeftijdsverschil hoef niet een probleem te zijn, voorbeelden genoeg.
Succes Tipsy.

tipsy

Citaat van: Adik op dinsdag 17 december 2019, 19:15:53
Zolang je niet exclusief bent (en dat bent u niet vanwege uw huwelijk) heb telt je "duurzame" relatie niet. Heel simpel. Om o.a. dat soort mannen tegen te gaan die met meerdere vrouwen gehuwd zijn en ze naar hier willen halen.

Maar goed, nu verdraaid u wederom woorden en legt ze me in de mond. Kansloos. Blijf maar naar advocaten luisteren die goed aan u verdienen.

U hoeft mij trouwens op geen enkele wijze te overtuigen.

Met vriendelijke groet,
Adik
Advocaat van de duivel  :daag:

Jij bent een vies sadistisch mannetje. Ik vraag me af wat je hier komt doen. Je schijnt genoegen te vinden in de miserie van een ander in plaats van constructief te zijn. ik zal je wat zeggen, JIJ vindt nooit zo'n prachtige partner, en daar zal het schoentje wel wringen zeker?

Schaam je, om mij te portretteren zoals jij het doet, als iemand die een harem zou beginnen!  Mijn echtgenote en ik zijn jaren meer als broer en zus en hebben ons opgeofferd, zolang het nodig was voor  de kinderen. Nu zijn we zo goed als gescheiden, hebben we de moed gehad die stap te zetten, en krijgt gewoon mijn vriendin de plaats die ze verdient.

Kansloos? Helemaal niet.  Mannen die hun hoof op hol laten maken na 2 skype gesprekken, DAT kun je moeilijk een duurzame relatie noemen. Ik denk dat immigratie veel meer onder de indruk, gaat zijn, dat je liefde zo ver gaat, om alles ervoor op te offeren. Alleen, volgende zomer, wanner ik verplicht terug moet, is een ècht probleem, omdat ik weer geen maanden van haar wil gescheiden zijn.

En zoals ze bij ons zeggen "Bol het maar af" sadistische klavier-neuker".

Ton Hasselt


Adik

Citaat van: tipsy op woensdag 18 december 2019, 00:13:58
Citaat van: Adik op dinsdag 17 december 2019, 19:15:53
Zolang je niet exclusief bent (en dat bent u niet vanwege uw huwelijk) heb telt je "duurzame" relatie niet. Heel simpel. Om o.a. dat soort mannen tegen te gaan die met meerdere vrouwen gehuwd zijn en ze naar hier willen halen.

Maar goed, nu verdraaid u wederom woorden en legt ze me in de mond. Kansloos. Blijf maar naar advocaten luisteren die goed aan u verdienen.

U hoeft mij trouwens op geen enkele wijze te overtuigen.

Met vriendelijke groet,
Adik
Advocaat van de duivel  :daag:

Jij bent een vies sadistisch mannetje. Ik vraag me af wat je hier komt doen. Je schijnt genoegen te vinden in de miserie van een ander in plaats van constructief te zijn. ik zal je wat zeggen, JIJ vindt nooit zo'n prachtige partner, en daar zal het schoentje wel wringen zeker?

Schaam je, om mij te portretteren zoals jij het doet, als iemand die een harem zou beginnen!  Mijn echtgenote en ik zijn jaren meer als broer en zus en hebben ons opgeofferd, zolang het nodig was voor  de kinderen. Nu zijn we zo goed als gescheiden, hebben we de moed gehad die stap te zetten, en krijgt gewoon mijn vriendin de plaats die ze verdient.

Kansloos? Helemaal niet.  Mannen die hun hoof op hol laten maken na 2 skype gesprekken, DAT kun je moeilijk een duurzame relatie noemen. Ik denk dat immigratie veel meer onder de indruk, gaat zijn, dat je liefde zo ver gaat, om alles ervoor op te offeren. Alleen, volgende zomer, wanner ik verplicht terug moet, is een ècht probleem, omdat ik weer geen maanden van haar wil gescheiden zijn.

En zoals ze bij ons zeggen "Bol het maar af" sadistische klavier-neuker".

U schijnt het begrip "advocaat van de duivel" niet te kennen?  :lachen:

U denkt steeds maar dat u een uitzondering toekomt en gaat dan allerlei omstandigheden aandragen. Helaas, voor de overheid zijn regels er voor iedereen. 

En dat is maar goed ook. Want niet iedereen heeft het beste voor met zijn vriendin en denkt alleen maar aan eigen belang. Dat blijkt wel uit het feit dat ze getrouwd zijn maar ondertussen een relatie met een ander erop na houden. Voor de kinderen zeker. Laat me niet lachen.

Als uw visumaanvraag niet was afgekeurd had u nog steeds geen scheiding ingediend! En ondertussen kan degene waarvan u steeds maar houdt maar blijven wachten en wachten. Ze maakt nergens aanspraak op. Is in geen enkel opzicht uw gelijke. En uzelf maar wijs maken dat u om haar geeft.

Wat geen deel van onszelf is, verontrust ons niet. En mijn "sadistische" reacties doen u blijkbaar nogal wat...

peldoman

Een golddigger is iemand die voornamelijk in het geld van zijn of haar partner geïnteresseerd is en in de mogelijkheden die het hen biedt. Je zal zien dat golddiggers hun partners vaak aanzetten tot het geven van dure kado's, leningen, en maandelijkse toelagen. Ze vinden meestal dat ze recht hebben op het de mooie dingen van het leven, zonder er zelf voor hoeven te werken. Als je op zoek bent naar een liefdesrelatie met iemand, dan is het raadzaam om alert te zijn op golddiggers en om deze te vermijden.
Bron:Wikihow.