Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Rijbewijs Filipijnen

Gestart door tjenn, zaterdag 22 oktober 2022, 11:37:44

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Effen mededelen dat er tegenwoordig om uw Filipijns auto rijbewijs te verlengen je een theoretisch examen hoeft af te leggen, no big deal eigenlijk maar als je daar onvoorbereid aankomt het wel effen slikken is. Goeie nieuws is dat het nu verlengt wordt voor 10jaar.  :thumb:

Pinkpanther

Ok ik neem aan dat het in het Engels is......wat voor vragen staan er in ??   :smiley-philippines:

Pinkpanther   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:


tjenn

Citaat van: Pinkpanther op zaterdag 22 oktober 2022, 18:29:34Ok ik neem aan dat het in het Engels is......wat voor vragen staan er in ??  :smiley-philippines:

Pinkpanther  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:
Je kan kiezen tussen Engels en Filipino. Bij mij stonden er ook vragen in omtrent motors.

Gibson

De vriendelijke dame van de "medical" deed mijn examen voor me online op mijn telefoon terwijl ik papier werk invulde en wat kopietjes van papierwerk maakte. Aardige dame  :lachen:

Expect nothing in the PH. All else is a "plus"

tjenn

Citaat van: Gibson op zondag 23 oktober 2022, 11:18:31De vriendelijke dame van de "medical" deed mijn examen voor me online op mijn telefoon terwijl ik papier werk invulde en wat kopietjes van papierwerk maakte. Aardige dame  :lachen:
Dat doen ze wel meer voor mga gwapong bisita.  :jajaja: