Auteur Topic: Nederlandse producten kopen in Davao  (gelezen 858 keer)

Online peldoman

• Forumlid
  • *
  • Land: ph
  • Nationaliteit: nl
  • Geslacht: Man
Re: Nederlandse producten kopen in Davao
« Reactie #10 Gepost op: dinsdag 25 februari 2020, 15:01:44 »
Hallo, ik zit niet te springen om een rookworst/boerenkool uit  :nederlandsevlag: dat is mede lid Antonio.

Offline Antonio

• Forumlid
  • *
  • Land: nl
  • Plaats hier uw persoonlijke tekst
« Reactie #11 Gepost op: woensdag 26 februari 2020, 06:16:40 »
Hallo, ik zit niet te springen om een rookworst/boerenkool uit  :nederlandsevlag: dat is mede lid Antonio.

Het is ook geen absolute noodzaak, ik overleef ook zonder die spullen wel, maar als er toevallig een winkeltje hier in de buurt is, dan zou het jammer zijn als ik dat niet wist  :eat1ow4:

Gisteren bij Swiss Deli geweest, inderdaad een klein winkeltje, wat ham voor op de boterham gescoord, smaakt goed, wel erg vet.
Bij S&R (erg amerikaans en australisch georienteerd) Frico Goudse kaas en ribeye steaks gehaald, 's avonds zelf in de keuken gestaan: lekker gegrilde steak met broccoli en aardappels, ik kan er weer even tegen  :thumb:

Offline Antonio

• Forumlid
  • *
  • Land: nl
  • Plaats hier uw persoonlijke tekst
« Reactie #12 Gepost op: donderdag 12 maart 2020, 11:03:08 »
Vandaag in de supermarkt van Gaisano Illustre eens goed gesnuffeld,
zowaar een onsje gesneden salami worst en een paar mooie runder hotdogs gekocht.
Gouda en Edam kaas was er ook maar veel te duur (een kwart edam baby bolletje voor iets van 350 php, dus voor kaas blijft S&R even favoriet. Ook vanwege de lekkere Merlot wijn.. :floet:  :wink1: