Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Manila travel ban

Gestart door mars, donderdag 12 maart 2020, 14:19:54

Vorige topic - Volgende topic

mars

As part of measures to contain COVID-19, President Duterte orders ban of air, sea and land travel to and from Metro Manila from March 15 to April 14, 2020.

https://www.facebook.com/PhilippineSTAR/posts/1691112807709060

Ton Hasselt

Da's weer lekker, mijn vrouw moet begin April vanuit Coron naar Manila

Ingy

Mijn komt terug naar België op 28 maart, na een verblijf van 4 maanden.
Hopelijk is dit fake news!

Ton Hasselt


babyshark

Iemand een idee hoe het zit met vluchten naar het buitenland? Mijn verloofde heeft zondag een vlucht van Manila naar Brussel.

Rich

Citaat van: babyshark op donderdag 12 maart 2020, 21:10:18
Iemand een idee hoe het zit met vluchten naar het buitenland? Mijn verloofde heeft zondag een vlucht van Manila naar Brussel.

Ik zou de luchtvaartmaatschappij bellen.
Rich de Nederbelg.

Ingy

Dat is volgens mij ook niet mogelijk, maar ik hoop dat ik mij vergis!!!
Zoals hierboven meegegeven komt mijn asawa op 28/03 met een vlucht van Emirates terug naar België via Dubai.
Maar zij vliegt op 25/03 van Iloilo naar Manilla om daar te blijven bij haar zus tot 28/03 en om dan de terugvlucht te nemen.
Zal zij in Manilla geraken??? En dan kunnen vertrekken naar België???  :weetikniet:

Ik denk dat we meer zullen weten via de betrokken luchtvaartmaatschappijen. Ik hoop het ten minste dat er voor iedereen er een positief resultaat is en dat hij of zij bij haar of zijn geliefde, familie of vrienden kan geraken!

Op dit moment is het koffiedik kijken.  :weetikniet:

Groeten,

Ingy

Rich

Citaat van: Ingy op donderdag 12 maart 2020, 21:39:04
Dat is volgens mij ook niet mogelijk, maar ik hoop dat ik mij vergis!!!
Zoals hierboven meegegeven komt mijn asawa op 28/03 met een vlucht van Emirates terug naar België via Dubai.
Maar zij vliegt op 25/03 van Iloilo naar Manilla om daar te blijven bij haar zus tot 28/03 en om dan de terugvlucht te nemen.
Zal zij in Manilla geraken??? En dan kunnen vertrekken naar België???  :weetikniet:

Ik denk dat we meer zullen weten via de betrokken luchtvaartmaatschappijen. Ik hoop het ten minste dat er voor iedereen er een positief resultaat is en dat hij of zij bij haar of zijn geliefde, familie of vrienden kan geraken!

Op dit moment is het koffiedik kijken.  :weetikniet:

Groeten,

Ingy

Volgens mij kan ze ook niet van Iloilo naar Manila want binnenlandse vluchten worden stopgezet.

Rich de Nederbelg.

Rich

"President Rodrigo Duterte has ordered the suspension of domestic land, air and sea travel to and from Metro Manila for a month due to the COVID-19 pandemic.

Duterte said that the suspension will start from March 15, 2020 to April 14, 2020"

https://filipinotimes.net/news/2020/03/12/breaking-duterte-suspends-domestic-travel-metro-manila/
Rich de Nederbelg.

Ton Hasselt

Zou er geen andere manier zijn om van Coron naar Manilla te komen?
Zwemmen niet meegerekend  :lachen: